Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Senaste uppdateringen av Spotify fungerar inte på iPhone 3G


z_7

Rekommendera Poster

Laddade ner den senaste uppdateringen för spotify på min iphone 3G och nu fungerar inte spotify. Jag skriver in mitt användarnamn och lösenord men sedan kommer jag inte längre utan slängs ut ur spotify. Någon som kan hjälpa mig? Jag har deletat appen, startat om mobilen och laddat ner en ny app men funkar fortfarande inte. Värt att nämna att jag inte har den senaste versionen av operativsystemet på min iphone för den är jailbreakad.

 

tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laddade ner den senaste uppdateringen för spotify på min iphone 3G och nu fungerar inte spotify. Jag skriver in mitt användarnamn och lösenord men sedan kommer jag inte längre utan slängs ut ur spotify. Någon som kan hjälpa mig? Jag har deletat appen, startat om mobilen och laddat ner en ny app men funkar fortfarande inte. Värt att nämna att jag inte har den senaste versionen av operativsystemet på min iphone för den är jailbreakad.

 

tack!

 

Funkar på min iPhone 3G, (som inte är jailbreakad)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att den nya versionen reagerar på om man skapat nya spellistor eller Spellistekataloger.. Det verkade vara så för mig iaf. Jag tog bort Spotify från telefonen och installerade igen, varpå allt fungerade som vanligt igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att den nya versionen reagerar på om man skapat nya spellistor eller Spellistekataloger.. Det verkade vara så för mig iaf. Jag tog bort Spotify från telefonen och installerade igen, varpå allt fungerade som vanligt igen

 

hej

 

Jag har tagit bort och installerat om säkert 7 gånger..

tack ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad säger Spotifys support om ditt problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Barbapappa_86

Du kan alltid återställa din iPhone via iTunes utan att synka in säkerhetskopian och se hur det fungerar. Låter underligt att det fungerar för andra men inte för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...