Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Senaste uppdateringen av Spotify fungerar inte på iPhone 3G

• Vänligen logga in för att kunna svara
6 svar till detta ämne

#1 z_7

z_7
  • Medlem
  • 2 inlägg
  • Appleprylar: MacBook

Postad 16 juli 2011 klockan 16:29

Laddade ner den senaste uppdateringen för spotify på min iphone 3G och nu fungerar inte spotify. Jag skriver in mitt användarnamn och lösenord men sedan kommer jag inte längre utan slängs ut ur spotify. Någon som kan hjälpa mig? Jag har deletat appen, startat om mobilen och laddat ner en ny app men funkar fortfarande inte. Värt att nämna att jag inte har den senaste versionen av operativsystemet på min iphone för den är jailbreakad.

tack!
  • 0

#2 Korken1

Korken1
  • Medlem
  • 212 inlägg
  • Appleprylar: MacBook Pro, iPhone 5S

Postad 16 juli 2011 klockan 18:54

Laddade ner den senaste uppdateringen för spotify på min iphone 3G och nu fungerar inte spotify. Jag skriver in mitt användarnamn och lösenord men sedan kommer jag inte längre utan slängs ut ur spotify. Någon som kan hjälpa mig? Jag har deletat appen, startat om mobilen och laddat ner en ny app men funkar fortfarande inte. Värt att nämna att jag inte har den senaste versionen av operativsystemet på min iphone för den är jailbreakad.

tack!

Funkar på min iPhone 3G, (som inte är jailbreakad)!
  • 0

#3 redmac

redmac
  • Medlem
  • 768 inlägg
  • Plats: Bromma
  • Appleprylar: MacBook Pro 13" Late 2013, MacBook Air 13" Mid 2013, iPhone 5S, iPhone 6

Postad 16 juli 2011 klockan 20:11

Tror att den nya versionen reagerar på om man skapat nya spellistor eller Spellistekataloger.. Det verkade vara så för mig iaf. Jag tog bort Spotify från telefonen och installerade igen, varpå allt fungerade som vanligt igen
  • 0
Jag har nu gått med i den illa omtyckta 666 klubben!

#4 z_7

z_7
  • Medlem
  • 2 inlägg
  • Appleprylar: MacBook

Postad 16 juli 2011 klockan 20:25

Tror att den nya versionen reagerar på om man skapat nya spellistor eller Spellistekataloger.. Det verkade vara så för mig iaf. Jag tog bort Spotify från telefonen och installerade igen, varpå allt fungerade som vanligt igen

hej

Jag har tagit bort och installerat om säkert 7 gånger..
tack ändå!
  • 0

#5 Hummel

Hummel
  • Medlem
  • 2 676 inlägg

Postad 16 juli 2011 klockan 20:35

Vad säger Spotifys support om ditt problem?
  • 0

#6 Barbapappa_86

Barbapappa_86
  • Medlem
  • 507 inlägg
  • Appleprylar: MacBook Pro, Mac Mini

Postad 16 juli 2011 klockan 23:23

Du kan alltid återställa din iPhone via iTunes utan att synka in säkerhetskopian och se hur det fungerar. Låter underligt att det fungerar för andra men inte för dig.
  • 0

#7 Pppontus

Pppontus
  • Medlem
  • 81 inlägg

Postad 28 juli 2011 klockan 08:21

Vilken OS-version har du då?
  • 0

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar