Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köpa billig iPad G1 eller vänta?!


trendline

Rekommendera Poster

Ja, som tidigare skrivit i andra trådar så rear apple nu ut sina gamla paddor för att ge plats för dom nya.

Min tanke då vart att d kanske kan vara värt att köpa sig en nu istället för att vänta. Ja kan inte se att den nya

iPaden kommer vara så värst mycket bättre, rätta mig om ja har fel. Kanske är bättre att köpa en G1 iPad och

vänta tills iPad 3 dyker upp? Någon som har nån åsikt om detta? Värt att köpa 2an direkt eller?

Jag har en iPad 3G 64GB idag, men eftersom att det är familjens så kan ja inte ha den lika rörlig

som ja skulle vilja, därför är tanken att köpa en egen.

 

Kom men era åsikter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag går i samma funderingar. Mitt behov behöver inte 9x snabbare grafik och dubbla kärnor direkt... framför allt inte två kameror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, som tidigare skrivit i andra trådar så rear apple nu ut sina gamla paddor för att ge plats för dom nya.

Min tanke då vart att d kanske kan vara värt att köpa sig en nu istället för att vänta. Ja kan inte se att den nya

iPaden kommer vara så värst mycket bättre, rätta mig om ja har fel. Kanske är bättre att köpa en G1 iPad och

vänta tills iPad 3 dyker upp? Någon som har nån åsikt om detta? Värt att köpa 2an direkt eller?

Jag har en iPad 3G 64GB idag, men eftersom att det är familjens så kan ja inte ha den lika rörlig

som ja skulle vilja, därför är tanken att köpa en egen.

 

Kom men era åsikter!

 

Varför frågar du? Det låter som om du redan vet svaret på din fråga. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den nya är tunnare, lättare och tydligen mycket bekvämare att hålla i och det är ju alltid trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

janneman59

Vilken modell man vill ha är en smaksak. Själv köpte jag min iPad i slutet av maj förra året, och jag har inget som helst behov av att byta till iPad 2. Har inget behov av Facetime och iMovie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte en 32gb "iPad 1" för 3000 idag så priserna är på väg nedåt på beg-marknaden iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte en 32gb "iPad 1" för 3000 idag så priserna är på väg nedåt på beg-marknaden iaf!

 

Med eller utan 3G?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

chris241181

Jag säljer min 16GB 3G för 2500kr. Hade från dag 1 skyddsfolie på displayen och Apple´s fodral och ett annat plastskydd på baksidan. Köpt på Apple Online Store.

Skriv pm om ni är intresserade.

Bor i Kalmar Län.

 

Hejdå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag säljer min 16GB 3G för 2500kr. Hade från dag 1 skyddsfolie på displayen och Apple´s fodral och ett annat plastskydd på baksidan. Köpt på Apple Online Store.

Skriv pm om ni är intresserade.

Bor i Kalmar Län.

 

Hejdå!

 

Kul att du iaf har en rimlig prissättning! Men du bor så som alla andra som har de utanför Stockholm :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...