Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Carmageddon


MrNr1

Rekommendera Poster

tjena, har sett många filer från detta spoelet men har aldrig själv testat det!

därför skulle jag bli väldigt glad om någon kunde säga var jag kan hitta carmageddon!

//Alvar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fanns/finns en demo vet jag för classic om du letar på nätet.. dock med en out-of-time limit som det även fanns en patch för.. vet inte om "sex with fish" cheatet funkar i demon..

 

tyvärr vet jag vet även att spelet inte går att köra med classic-läge i åtminstone i tiger.. - nånting med 256-färger gör att det brakar..

 

- dock är detta en god anledning till att kanske skaffa en g3/g4 billigt som bootar i 9.. har själv gått igenom detta spel 2 ggr sen i somras.. - så j-a kul :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag använder en g3 med os 9 på en partition... har en annan tråd om drawsprocketlib här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den var ju värdelös! han ahr delat upp cdn i fem bitar som han sen har laddat upp på en seg hemsida där filen finns "ibland" sen har han lösenordsskyddat alla filer, kul! bara ge mig en(!) nedladdning "how hard can it be?"

 

funkar spelet på mac os 9.2.2? eller måste jag ah mac os 9.0?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Mutter*mutter*mutter*. Dagens ungdom! De vet priset på allt men inte värdet på något! *Mutter*mutter*mutter*.

 

De första tre filerna tog under tre minuter att ladda ned och då måste man ändå vänta 45 sekunder mellan varje fil. Du kanske skall satsa på ett megauploadkonto? Kostar lite grann men det går ju snabbare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snabbare än att åka tillbaka i tiden o köpa en? nej inte troligt...

när jag tryckte på den"andra" filen så stog det bara på länken vänta 2 min, så då väntade jag 2 timmar och det fungerade fortfarande inte, megavideo är skit...

ingen som har en "riktig" version att dela med sig av?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sorry, har använt ubuntu ett tag dropbox? (snyft)

skicka dem, gärna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...