Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Min iPad startar inte


Team AO

Rekommendera Poster

Hej någon som vet hur man kan få igång Ipad igen? Jag skulle göra en återställning sen startar den inte upp något mer. Det är bara äpplet som kommer upp på skärmen sen händer det inget mer. Det snurrar en symbol i äpplet men det händer inget mer. Är det någon som vet hur man kan starta upp den igen. Har provat sätta den i iTunes men den hittar inte Ipaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Har testat detta flera gånger. Det är precis där den har stannat. När äpplet har startat igen sen händer det inget mer. Den har ståt så nu i 16 timmar. Jag har testat att startat om den flera gånger men den fastnar där hela tiden och kommer inte vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanon nu fick jag igång iPaden jag fick hålla inne Home Button och Power Button i 20 sek då startade iTunes och frågade om jag ville återställa iPaden. kanon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att det löste sig ! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

hej!

jag har samma problem, fast för mig så funkar de inte.

Jag hade den urladdad en natt, och nu vill den inte börja ladda. När jag sätter i laddaren så kommer appel märket upp en gång i minuten ungefär, men mer än så blir det inte. Och om jag håller inne home and power- så säger den åt mig att ansluta till itunes, men när jag sätter i den i datan, så händer de ingenting..

Hjälp mig, vet inte vad mer jag kan göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...