Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad är "länkade kontakter"


Gäst
 Share

Rekommendera Poster

Har en fråga angående länkade kontakter som står längs ner när man går in på en kontakt på iPhonen. På något sät har alla mina kontakter fått sig själv som länkad kontakt och inte bara en gång utan två. Går jag inte på "Kalle" så står "Kalle" som länkad två gånger. Jag använde MobileMe, kan de ha något med de att göra? Jag har inte lyckats hitta någon inställning för att få bort de?

 

Några idéer?

 

// Labbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...

Gammalt inlägg, men undrar detsamma..

 

Är det informationen från de andra kontaktformerna man kan ha med den personen, exempelvis Facebook och LinkedIn?

 

I så fall är det ju med 2ggr eftersom den informationen även finns som egna fält i informationen kring personen i fråga.

Redigerad av Tuttosinistro
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 years later...
8 minuter sedan, Mons säger:

Länken går ju till en kinesisk sida? Är det ett seriöst tips?

Tråden är 6 år gammal. Den domänen KAN ju under den tiden tagits över av en skumraskfirma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2020-08-07 på 08:10, Telly82 säger:

Tråden är 6 år gammal. Den domänen KAN ju under den tiden tagits över av en skumraskfirma.

Ok. Men vad är länkade kontakter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 timmar sedan, lappen71 säger:

Tack. Det kan jag förstå syftet med.
 

Men då återstår ju LabbeKjellbergs ursprungliga fråga. Hur kan alla kontakter bli länkade till sig själva? Det har även hänt mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, Mons säger:

Tack. Det kan jag förstå syftet med.
 

Men då återstår ju LabbeKjellbergs ursprungliga fråga. Hur kan alla kontakter bli länkade till sig själva? Det har även hänt mig

Har väldigt svårt att tro det sker av sig självt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...