Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone4 från Telenor


Ziro

Rekommendera Poster

Tänkte att ni som beställt iPhone 4 från Telenor kunde skriva här.

 

Är det någon som har fått sin än eller hört någonting av det?

Jag för först med att beställa inne på butiken i Kristianstad, men jag har inte fått eller hört något.

 

 

Mvh Kenny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde via kundtjänst(ville ej ha någon av de abonnemangsformerna som fanns i webbutiken) på fredag f.m.

De lovade mig leverans inom en vecka samt så skulle en bekräftelse komma per post. Har en hört något och bekräftelsen har ej kommit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min i Telenors internet butik 00:05 i fredags, och fick den nu klockan 16:00. Det var 16GB modellen.

 

Oj det var ju snabbt. Hopps jag med kan få min snart då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ringde och pratade med kundtjänst, och han kollade ifall han kunde se status på min mobil. Han sa att den skulle skickas i morgon :D

Så då får jag den denna vecka :)

Fint som snus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag beställde via telefon hos kundtjänst i fredags morse vid 08:05. Jag hämtade ut den idag efter jobbet. Iphone 4 16GB var det. Telenor säger att mitt microsim kommer med posten imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min kl 00.45 i fredags. Åkte och hämtade den efter jobbet idag kl 17. Jag köpte också 16gb modellen. Jag har suttit med den enda sedan jag fick den och jag är VÄLDIGT nöjd :).

 

Medalj till telenor och schenker för snabbt arbete pompoms.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde via kundtjänst(ville ej ha någon av de abonnemangsformerna som fanns i webbutiken) på fredag f.m.

De lovade mig leverans inom en vecka samt så skulle en bekräftelse komma per post. Har en hört något och bekräftelsen har ej kommit.

 

Precis samma här.. Bara att vänta och se...

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde i fredags, har varken fått telefon eller bekräftelse, som jag bad om. Ringde o kollade i går då jag blev osäker på om jag fått med o egränsad surf eller ej, och då sa de att det skulle dröjja en vecka. Det visade sig också att jag kunde begära kompensation på första fakturan om jag inte fått telefonen snabbt nog och ej kunnat utnyttja abonnemanget. Kan vara värt att komma ihåg för alla om det dröjjer för länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min i butik i fredags, idag fick jag SMS, jag ringde upp och bud bolaget sa att de skall leverera den mellan 11 och 2 imorgon. Men sedan håller budbolag sällan vad de lovar. Men Telenor gjorde i alla fall det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ja. Nu har jag fått brev att jag kan hämta ut den efter kl 17.00 idag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ja. Nu har jag fått brev att jag kan hämta ut den efter kl 17.00 idag :)

 

Jag hämtade min kl 11. Det kan du nog också göra. Ring och fråga för säkerhets skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag har hämtat du den nu :D Ligger och synkroniseras :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag la en beställning 10:01 den 28/6 En minuten efetr dem släppte förhandsbokningarna.

 

Haft min telefon sedan i Fredags.

 

Hade tiddigare Comviq/Tele2, visst kändes det att byta, men Telenor's abonemang passar mig fint.

 

Där jag använder mycket datatrafik i vardagen.

 

Är helnöjd med Telenor so far.

 

men så klart ännu nöjdare med iPhone:n, min första ska tilläggas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en 32GB i fredags kväll i Telenors butik i Vällingby. Fick den idag... Positivt överraskad över att det gick så snabbt chockadskeptisk.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som beställt via telefon som fått sin? La en beställning vid 12-13 tiden i fredags och blev utlovad leverans den här veckan. Ringde igår för att kolla om den gått iväg, fick då beskedet att det skulle ta 3-4 veckor istället. Segt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som beställt via telefon som fått sin? La en beställning vid 12-13 tiden i fredags och blev utlovad leverans den här veckan. Ringde igår för att kolla om den gått iväg, fick då beskedet att det skulle ta 3-4 veckor istället. Segt.

 

 

Lika dant för mig... Blir så irriterad när dom sa att jag skulle ha den i veckan, för

dom hade den i lager när jag beställde. Nu får man höra att det tar 3-4 veckor... Sjukt irriterande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar ändå som att telenor har mycket snabbare leveranstider än halebop, och telia. Jag beställde från halebop i fredags morse. Har fortfarande bara registrerad. Räknar med att få den nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

YES!!!! Nyss trillade avin från telenor in genom brevinkastet. Besälld i fredags eftermiddag via telefon.. 7 dagar är betydligt snabbare än jag väntat mig.. !

 

Kanske stämmer att telenor har snabba leveranstider, jag var defenitivt inte först med att lägga min order.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hejhittade ingen tråd för oss som beställt från Telenor.Jag har egen firma och med telenor blev det bra mycket billigare att som enskild företagare beställa en iPhone4, än att teckna ett privatabb.Men...leveranstiden är inte att leka med..Beställde 31 juli..3 augusti mailar jag och frågar om de skickat avtalet..det ska vara på väg.12 augusti dök Avtalet upp .. faxade in det direkt..13 augusti får jag en bekräftelse på att de tagit emot avtalet och beräknar kunna skicka iPhonen under veckan efter..Ingen iPhone har dykt upp så jag mailade dem igår..och får då besked att lev. tiden är 4 veckor...(!!) men hoppades kunna skicka en tidigare till mig...Hinner få alla skal jag beställt från Kina och USA innan iPhonen kommer.KramSockerSarah

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejhittade ingen tråd för oss som beställt från Telenor.Jag har egen firma och med telenor blev det bra mycket billigare att som enskild företagare beställa en iPhone4, än att teckna ett privatabb.Men...leveranstiden är inte att leka med..Beställde 31 juli..3 augusti mailar jag och frågar om de skickat avtalet..det ska vara på väg.12 augusti dök Avtalet upp .. faxade in det direkt..13 augusti får jag en bekräftelse på att de tagit emot avtalet och beräknar kunna skicka iPhonen under veckan efter..Ingen iPhone har dykt upp så jag mailade dem igår..och får då besked att lev. tiden är 4 veckor...(!!) men hoppades kunna skicka en tidigare till mig...Hinner få alla skal jag beställt från Kina och USA innan iPhonen kommer.KramSockerSarah

Hej och välkommen till forumet! Du verkar ha drabbats av forumets bugg (bl a radbrytningar fungerar inte korrekt). Rensa kakor brukar hjälpa. Finns en länk för detta längst ner på sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, tack ! ser nu att mina försök till ett lättläst inlägg förstördes. Sorry.. cookies being deleted.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde den i en Telenorbutik måndagen den 2 augusti och när jag kom hem från semestern söndagen den 8 augusti låg avin redan i postlådan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...