Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tapatalk till Macworld.se


Gäst

Rekommendera Poster

Hej

 

Har tapatalk till min iPhone som fungerar så himla bra till olika forum. Hittar dock inget om Macworld.se där

vilket är jättetråkigt. Macworld Australia är det ända som dyker upp. Är det nogån som tittar på en lösning

även för oss eller är inte Tapatalk intressant?

 

 

Jag bara undrar lite försynt :)

 

Snake

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Jag har aldrig kollat på Taptalk men ska ta mig en titt. Det som ligger närmast tillhands är en uppgradering av forumets mjukvara, som samtidigt innebär att det får stöd av IP Boards egen iPhone-app om jag fattat allt rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker forumet funkar ganska bra genom iphonen :) men nu har jag inte försökt ladda upp bilder osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig kollat på Taptalk men ska ta mig en titt. Det som ligger närmast tillhands är en uppgradering av forumets mjukvara, som samtidigt innebär att det får stöd av IP Boards egen iPhone-app om jag fattat allt rätt.

 

 

OK Joel

som sagt. Jag är bara lite nyfiken :)

 

mvh

Snake

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
  • 3 months later...
Axelmedmac

Något nytt vad gäller Tapatalk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Hej. Kom igen nu macworld, aktivera det i forumet så att vi kan använda tapatalk att kommunicera med här. Så svårt är det väl inte. Tapatalk är en kanon universal app till iphone och ipad som gör det superenkelt att kommunicera på forumet. Om någon så är det ju ni som borde ha kompabilitet för det eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Laddade nyss ner tapatalk, trist att bara macworld australia verkar vara ända som har stöd för tapatalk :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Möjlighet att använda Tapatalk till forumet vore trevligt. Hoppas på att en sådan uppdatering kan komma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Håller med Tapatalk är ett väldigt trevligt forum program.... och det vore faktiskt trevligt om man kunde få lite respons .... antingen... Nej... vi kommer aldrig ta in det... eller.... vi har tittat på det... och kommer snart ;-)

 

- Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Håller med Tapatalk är ett väldigt trevligt forum program.... och det vore faktiskt trevligt om man kunde få lite respons .... antingen... Nej... vi kommer aldrig ta in det... eller.... vi har tittat på det... och kommer snart ;-)

 

- Daniel

 

Även jag är lite nyfiken om det finns några planerunsure.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Det står längst ner på den mobila sidan att de har fått stöd för IP.board. Är det ett skämt eller?? Den appen har bara fåt absolut sämsta betyg och recensioner i appstore. Inte konstigt det här forumet verkar dö ut när de gör det så krångligt för användarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

IP.board som anges längst ner på sida är inte tillgängligt på svenska App store ? konstigt att ingen ansvarig för forumet har lyckats komma med en enda kommentar på två år!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
MatsJönsson

Håller med övriga talare!

 

Aktivera Tapatalk för forumet...

 

/Mats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 6 months later...

Väcker denna tråd igen. Tråkigt att mods har inte svarat en enda gång. Kan ni snälla aktivera Tapatalk på forum, det är väldigt lätt att göra det. Tapatalk är en suverän forum app. Kom igen !!! :D

 

http://tapatalk.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väcker denna tråd igen. Tråkigt att mods har inte svarat en enda gång. Kan ni snälla aktivera Tapatalk på forum, det är väldigt lätt att göra det. Tapatalk är en suverän forum app. Kom igen !!! :D

 

http://tapatalk.com/

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

I dagsläget har vi inga planer på att införa det, vi har prioriterat att lägga utvecklingsresurserna som vi har tillgängliga på forumet som alla besöker istället för kringtjänster. Det är inte så enkelt som det kan se ut att införa en sådan tjänst då det kräver testning och kan ge upphov till buggar och andra problem. Det gäller också sedan vid varje förändring eller uppdatering vi gör och än så länge har vi inte ansett att det är värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret... även om det tog drygt två år innan det kom ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Tack för svaret... även om det tog drygt två år innan det kom ;-)

 

Jag har svarat på frågan tidigare, men uppenbarligen har jag missat den här tråden :) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tråkigt men förståligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Joel !

Helt rätt visade det sig. Nu har dom infört reklam banners igen? Trots att jag är på en betalande app?! Känner mig lurad. Har avinstallerat appen och vägrar använda den

 

 

Ville bara avsluta tråden så här 3 år efter jag startade den ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...