En 2 dagar gammal MacBook Pro til över 10.0000 kronor. Jätte snygg och snabb men nu har jag spenderat dom sista två dagarna bara på att få ut en CD-R som fastnat!!!! Det er jo helt sjukt när man hör säga att allt bara fungerar med mac. Mitt intryck är att vissa ting inte fungerar alls.
Jag har sökt i alla kröker på internet och testat alla tips jag hittat. Hållit nere diverse tangenter och mus knappar under uppstart. Jag har även hållit datorn upp och ner under uppstart och känt mig som en fåne. Jag har även skruvad loss skyddet på datorn bara för att hitta ge upp direkt när jag såg hur tät packat allt ligger där inne.
Hur ska jag få ut CD'en? Detta er jo helt otrolig!
CD'en som är en CD-R synes inte på skrivbordet och inte i nått diskverktyg. Det värkar som datorn inte tror det finns någon CD. Men det gör det. Hur ska jag nu göra. Sist jag åkte till mac-support med min 2000 års imac sa dom att dom skulle skicka den till Holland och det skulle minst kosta 4000 bara för att kolla,- (för ett lite problem) Den gången var jag så trött på datorn att jag bara lämnade den på support kontoret och gick därifrån.
Nån som har nån ide innan jag slänger Macbooken från balkongen?
Inlägget är redigerat av knutman: 31 juli 2010 klockan 09:09

Logga in
Bli medlem
Hjälp
Nya ämnen
Vi fyller år idag
Forum-meny
Multicitera