Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Går det inte att lyssna på en podcast i taget?


Justitia

Rekommendera Poster

Jag lyckas inte hitta någon inställning på min iPhone i iPad-applicationen som gör att den slutar att spela upp när en podcast är slut. Någon som kan lotsa mig rätt?

 

Jag har en iPhone 3Gs (ännu ej uppdaterad till iOS 4)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckas inte hitta någon inställning på min iPhone i iPad-applicationen som gör att den slutar att spela upp när en podcast är slut. Någon som kan lotsa mig rätt?

 

Jag har en iPhone 3Gs (ännu ej uppdaterad till iOS 4)

 

Ja du, bra fråga. Hittar verkligen inte någon inställning för detta varken i min iPhone (iOS 4) eller i min iPad (iOS 3.2).

 

Men du, vad är iPad-applicationen för applikation egentligen? whistling.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du, bra fråga. Hittar verkligen inte någon inställning för detta varken i min iPhone (iOS 4) eller i min iPad (iOS 3.2).

Tack för försöket. Knasigt om det inte finns. Det är lite irriterande att behöva sitta på spänn och stoppa i rätt sekund. Och skulle man somna lär den väl kunna hålla på tills batteriet dör... :armskeptisk:

 

Men du, vad är iPad-applicationen för applikation egentligen? whistling.gif

Hahaha, ja så går det när det är för varmt. Hjärnan blir till sirap och bokstäverna byter på eget bevåg ut sig... :detvarintejag:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det går inte.

Va knäppigt. Vet du varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va knäppigt. Vet du varför?

 

Jag har hört, från en väl initierad källa, att det är så enkelt att de införde begränsningen enbart för att Jenny ska ha något att klaga på. whistling.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört, från en väl initierad källa, att det är så enkelt att de införde begränsningen enbart för att Jenny ska ha något att klaga på. whistling.gif

:elaktflin:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va knäppigt. Vet du varför?

 

Antar att det är av samma anledning som att låtar i ett album fortsätter spelas tills albumet tar slut...

(Det slutar ju att spela när alla avsnitt i en podcast tar slut)

 

Men visst hade det varit bra att ha möjligheten åtminstone!

Lämna din åsikt här:

http://www.apple.com/feedback/itunesapp.html

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte riktigt samma sak... Ett album är ungefär lika långt som ett enda podcast-avsnitt. Har man då 30 podcasts så blir det ju bra mycket mer än 30 låtar. totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag brukar göra när jag lyssnar på ngt på natten och inte vill att telefonen ska spela slut på batteriet om jag skulle somna är att ställa in en timer med "sleep ipod" som händelse när timern tar slut, då stängs uppspelningen av efter den utsatta tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att det är av samma anledning som att låtar i ett album fortsätter spelas tills albumet tar slut...

(Det slutar ju att spela när alla avsnitt i en podcast tar slut)

Är inte riktigt samma sak... Ett album är ungefär lika långt som ett enda podcast-avsnitt. Har man då 30 podcasts så blir det ju bra mycket mer än 30 låtar. totaltgalen.gif

Håller med Douglas. Dessutom känns det (i alla fall för mig) inte så viktigt att veta hur många gånger jag hört en låt, men det är bra att veta om man lyssnat på ett visst avsnitt av en podcast eller ej. På datorn spelas ju förresten bara ett avsnitt i taget.

 

Det jag brukar göra när jag lyssnar på ngt på natten och inte vill att telefonen ska spela slut på batteriet om jag skulle somna är att ställa in en timer med "sleep ipod" som händelse när timern tar slut, då stängs uppspelningen av efter den utsatta tiden.

Tack för tips, jag får testa det. Löser ju dock inte riktigt problemet med att inte veta vilket avsnitt man lyssnade på när man somnade...

 

Tack för länk, jag har skickat feedback!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...