Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Testa iOS 4


Dia2

Rekommendera Poster

Pixelatedgeek.com finns det en detaljerad beskrivning om hur man installerar iOS 4 på iPhone 3G/S & iPod Touch.

Fungerade med min iPhone 3GS så ville tipsa så andra kan testa också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev en guide på hur man Jailbreakar 3g för att sedan tillåta Multitasking, Bakgrundsbilder.

 

Ladda ner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TopFlySecurity

Av ren nyfikenhet är det apples mutlitasking eller backgrounder? För det är stor skillnad och det har funnits länge. Tänkte ba att folk vet så dom inte tror det är den rediga multitasking om det är backgrounder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså va ska jag säga hur ska jag utrycka mig fan va jag älskar er alla jag gjorde det och fungade jätte bra inga problem alls,tack för er alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av ren nyfikenhet är det apples mutlitasking eller backgrounder? För det är stor skillnad och det har funnits länge. Tänkte ba att folk vet så dom inte tror det är den rediga multitasking om det är backgrounder.

 

Det är Apples egna, och apples egna bakgrunder och apples batteriprocent. Inga Cydia apps, det enda man gör i cydia är hämta OpenSSH.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev en guide på hur man Jailbreakar 3g för att sedan tillåta Multitasking, Bakgrundsbilder.

 

Ladda ner

 

gäller det oxå ipod 2 generation

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gäller det oxå ipod 2 generation

 

Nej, tror inte det iaf. Tror inte Jailbreaken kommer fungera. Däremot kan du installera 4.0. Men då behöver du en annan IPSW.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, tror inte det iaf. Tror inte Jailbreaken kommer fungera. Däremot kan du installera 4.0. Men då behöver du en annan IPSW.

 

 

 

okej tackar iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar funka på min 3GS än så länge iaf. enda som försvann var alla foton och alla appar...

 

Edit. fått tillbaka endel foton & alla appar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar funka på min 3GS än så länge iaf. enda som försvann var alla foton och alla appar...

 

Om du har säkerhetskopierat din iPhone så kan du få tillbaka dem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bromsa lite nu ... ni har version 3.1.2 va om ni snackar jailbreak ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej. Man kan jailbreaka 4.0

Läs artikeln som nämn åvan DEN FUNKAR

Jag har nu multitasking, bakgrund och Cydia på min iPhone 3G!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har 3GS och 3.1.3 .... funkar det då med eller ?

det där spirit jag läst lite snabbt om ... funkar det eller ?

funkar iOS4 på 3GS också eller bara 3G ?

 

verkar krångligt om man ska in i några txt filer och ändra bara för att få multitasking och fungera...

 

verkar krångligt detta ... någon som orkar förklara på svenska ? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jespersultan

Du kan alltid vänta på en officiell JB till iOS4. Då finns Multitasking och Bakgrundsbild till hemskärmen redan med, så du slipper ändra i plisten.

 

Edit: med 3GS funkar Multitasking och det andra som standard utan Jailbreak ^^ Dock behöver du ju iOS4, vilket är simpelt att installera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trasigaklader

Jag har en fråga, om jag gör det enligt hemsidan, kan jag uppdatera direkt till ios4 när det kommer? Eller måste man downgrade till 3.1.3 och sedan uppdatera till 4.0? Ingen som tänkt på det? Telefonen kanske blir ställd på betan? Och nu syftar jag på iphone 3GS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kommer kunna uppdatera din iphone som vanligt via iTunes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trasigaklader

Är du säker? man måste inte vänta på OS 4.1 för att uppdatera? är det bara att ansluta iphonen med ios4 till svenska itunes och uppdatera till den "klara" versionen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jespersultan

Ja varför inte. iOS4-GM är ju inte den slutgiltiga versionen, så det kommer ju komma en uppdatering, vilket kommer vara 4.0. Om Apple inte missar att folk med 4.0 betor eller GM också vill uppdatera behöver du väl ladda ner .ipsw-filen för 4.0, men hur stor är chansen att det ska hända?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...