Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur får jag med apparna när jag byter iphone


Tigern

Rekommendera Poster

Har precis fått mig en ny iPhone 3Gs. Min gamla iPhone 3G gick sönder. Den sprack i glaset och det kändes osäkert om den skulle fortsätta fungera. Nu undrar jag hur jag skall få med de appar som jag hade på den första telefonen till den gamla. När jag registrerade den andra kunde jag ju använda en säkerhetskopia från den första. På detta sätt fick jag ju med alla inställnigar, sms, kontakter och kalenderuppgifter. Men apparna kom inte med. Hur gör jag för att slippa ladda hem alla igen. Vissa var ju grattis då jag laddade hem dem,  men nu kostar de ju pengar. Vill inte betala för dom då jag redan har laddat hem dem.Tacksam för svar.LT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sociofraude

1*Starta iTunes2*Markera din telefon i vänstra fältet3*Välj fliken program för din telefon4*Bocka i "Synkronisera program", nu ska du kunna välja vilka appar som ska syncas.5*Synca6*Nu bör du ha dina program i din telefon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gorancarlsen

Apparna är inte knutna till en speciell iphone, de är knutna till ett iTunes-konto. I andra hand knyts de till en specifik telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om då apparna är knutna till mitt iTuneskonto. Hur får jag in dom på in nya iPhone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apparna är inte knutna till en speciell iphone, de är knutna till ett iTunes-konto. I andra hand knyts de till en specifik telefon.

 

 

Men om då apparna är knutna till mitt iTuneskonto. Hur får jag då in dom på min nya iPhone? JAg hittar dom inte någonstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...