Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Hur får jag med apparna när jag byter iphone

• Vänligen logga in för att kunna svara
5 svar till detta ämne

#1 Tigern

Tigern
  • Medlem
  • 10 inlägg
  • Plats: Falun i underbara Dalarna
  • Mac(ar): MacBook, iPhone 4, iPad 2

Postad 17 maj 2010 klockan 22:59

Har precis fått mig en ny iPhone 3Gs. Min gamla iPhone 3G gick sönder. Den sprack i glaset och det kändes osäkert om den skulle fortsätta fungera. Nu undrar jag hur jag skall få med de appar som jag hade på den första telefonen till den gamla. När jag registrerade den andra kunde jag ju använda en säkerhetskopia från den första. På detta sätt fick jag ju med alla inställnigar, sms, kontakter och kalenderuppgifter. Men apparna kom inte med. Hur gör jag för att slippa ladda hem alla igen. Vissa var ju grattis då jag laddade hem dem,  men nu kostar de ju pengar. Vill inte betala för dom då jag redan har laddat hem dem.Tacksam för svar.LT
  • 0

#2 Sociofraude

Sociofraude
  • Medlem
  • 402 inlägg
  • Plats: Skåne / Kristianstad
  • Mac(ar): MB 2.4 4GB 80GB X-25-M, iPhone 3GS, iPhone 4 16GB, iPhone 4S 32GB, iPad WiFi 16GB, iPad WiFi +3G 64GB, iPad 2 WiFi 64GB + 3G "Black", iPhone 5 32GB (UK)

Postad 18 maj 2010 klockan 01:25

1*Starta iTunes2*Markera din telefon i vänstra fältet3*Välj fliken program för din telefon4*Bocka i "Synkronisera program", nu ska du kunna välja vilka appar som ska syncas.5*Synca6*Nu bör du ha dina program i din telefon

Redigerat av Sociofraude, 18 maj 2010 klockan 01:26.

• 0
"42= 0x0 to /dev/null"

Apple produkter är som en rumpa med förstoppning, med lite laxeringsmeddel så kan den så mycket mer än vad man tror, dosera bara rätt: -> JAILBREAK

#3 gorancarlsen

gorancarlsen
  • Medlem
  • 2 433 inlägg
  • Plats: Västerås
  • Mac(ar): iMac 21"iPod Video 60GBiPhone 5APEXiPad2 64 +3GiPod Touch

Postad 18 maj 2010 klockan 09:18

Apparna är inte knutna till en speciell iphone, de är knutna till ett iTunes-konto. I andra hand knyts de till en specifik telefon.
  • 0

#4 Tigern

Tigern
  • Medlem
  • 10 inlägg

Postad 18 maj 2010 klockan 15:55

Men om då apparna är knutna till mitt iTuneskonto. Hur får jag in dom på in nya iPhone?
  • 0

#5 Tigern

Tigern
  • Medlem
  • 10 inlägg

Postad 18 maj 2010 klockan 15:56

Apparna är inte knutna till en speciell iphone, de är knutna till ett iTunes-konto. I andra hand knyts de till en specifik telefon.

Men om då apparna är knutna till mitt iTuneskonto. Hur får jag då in dom på min nya iPhone? JAg hittar dom inte någonstans?
  • 0

#6 Hariis

Hariis
  • Medlem
  • 76 inlägg
  • Mac(ar): iPod Touch 3G 32gb, Macbook Pro 13" 2.4Ghz

Postad 24 maj 2010 klockan 13:45

http://iphonepyssel....l-datorn-guide/
  • 0

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar