Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Glömt lösenord och användarnamn...


jonestar

Rekommendera Poster

Som det står i rubriken så har jag glömt bort mitt lösenord och användarnamn till App Store i min iPhone. Nån som vet hur jag får tag på dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber dem skicka ett nytt password till din emailadress?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

anv. namn är den reggade e-postadressen. surfa in på apple.se ( om det är ett svenskreggat konto ) -> Store-> Konto (uppe i högra hörnet)->Login->Glömt lösen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

anv. namn är den reggade e-postadressen. surfa in på apple.se ( om det är ett svenskreggat konto ) -> Store-> Konto (uppe i högra hörnet)->Login->Glömt lösen.

 

Lysande! tack för hjälpen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber dem skicka ett nytt password till din emailadress?

 

Om du inte vet så är det bättre att låta bli att svara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte vet så är det bättre att låta bli att svara!

 

Det var ju rätt svar. Att du sen är så jävla dum så du inte ens kan lista ut hur man får passwordet skickat till sig är knappast mitt fel. Men ok nästa gång du frågar ngt så ska jag inte svara alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte vet så är det bättre att låta bli att svara!

 

Grattis! :pompoms: Du är den otrevligaste forummedlemmen jag har träffat på idag! :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju rätt svar. Att du sen är så jävla dum så du inte ens kan lista ut hur man får passwordet skickat till sig är knappast mitt fel. Men ok nästa gång du frågar ngt så ska jag inte svara alls.

 

Självklart förstår jag också att jag måste få lösenordet skickat till mig, det var just det frågan gällde. Hur och var jag anmäler att jag har glömt bort lösenordet! Och jag tycker inte att det är särskilt uppenbart var detta görs.

 

Jag tror att du inser själv att ditt dryga svar inte var till någon hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! :pompoms: Du är den otrevligaste forummedlemmen jag har träffat på idag! :armskeptisk:

 

Hehe, jag tycker inte att det var så himla otrevligt. Det var dessutom ett rätt uppenbart drygt svar jag fick av Radiozo (att han använde frågetecken tyder på att han tyckte att det var en dum fråga).

 

Tycker man att en fråga är dum tycker iaf jag att man gör bättre i att inte svara än att ge ett drygt svar... som dessutom inte är till någon hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, jag tycker inte att det var så himla otrevligt. Det var dessutom ett rätt uppenbart drygt svar jag fick av Radiozo (att han använde frågetecken tyder på att han tyckte att det var en dum fråga).

 

Tycker man att en fråga är dum tycker iaf jag att man gör bättre i att inte svara än att ge ett drygt svar... som dessutom inte är till någon hjälp.

 

jag tyckte det var väldigt otrevligt av dig... va lite tacksam, svaret han gav var ju rätt! :armskeptisk::ThumbsDown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...