Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Glömt lösenord och användarnamn...

• Vänligen logga in för att kunna svara
9 svar till detta ämne

#1 jonestar

jonestar
  • Medlem
  • 272 inlägg
  • Plats: Stockholm/Kungsholmen
  • Appleprylar: Macbook Pro 15"• Mac Pro • PowerMac G5 • iBook • iPod G4, G5 • iPhone 3Gs 32GB • iPad 3G 64GB

Postad 11 oktober 2009 klockan 15:13

Som det står i rubriken så har jag glömt bort mitt lösenord och användarnamn till App Store i min iPhone. Nån som vet hur jag får tag på dom?
  • 0

#2 Radiozo

Radiozo
  • Medlem
  • 9 531 inlägg
  • Appleprylar: Macbook Pro 13" 2.26GHz 4GB RAM, Mac Mini C2D 1.83GHz 3GB RAM, Iphone 6 64GB, Ipad 4 64GB

Postad 11 oktober 2009 klockan 15:23

Ber dem skicka ett nytt password till din emailadress?
  • 0

#3 kalleponken

kalleponken
  • Medlem
  • 898 inlägg
  • Plats: Stockholm
  • Appleprylar: MacBook Air / iPhone 4S

Postad 11 oktober 2009 klockan 15:25

anv. namn är den reggade e-postadressen. surfa in på apple.se ( om det är ett svenskreggat konto ) -> Store-> Konto (uppe i högra hörnet)->Login->Glömt lösen.
  • 0

#4 jonestar

jonestar
  • Medlem
  • 272 inlägg
  • Appleprylar: Macbook Pro 15"• Mac Pro • PowerMac G5 • iBook • iPod G4, G5 • iPhone 3Gs 32GB • iPad 3G 64GB

Postad 11 oktober 2009 klockan 19:01

anv. namn är den reggade e-postadressen. surfa in på apple.se ( om det är ett svenskreggat konto ) -> Store-> Konto (uppe i högra hörnet)->Login->Glömt lösen.

Lysande! tack för hjälpen :)
  • 0

#5 jonestar

jonestar
  • Medlem
  • 272 inlägg

Postad 11 oktober 2009 klockan 19:03

Ber dem skicka ett nytt password till din emailadress?

Om du inte vet så är det bättre att låta bli att svara!
  • 0

#6 Radiozo

Radiozo
  • Medlem
  • 9 531 inlägg
  • Appleprylar: Macbook Pro 13" 2.26GHz 4GB RAM, Mac Mini C2D 1.83GHz 3GB RAM, Iphone 6 64GB, Ipad 4 64GB

Postad 11 oktober 2009 klockan 19:36

Det var ju rätt svar. Att du sen är så jävla dum så du inte ens kan lista ut hur man får passwordet skickat till sig är knappast mitt fel. Men ok nästa gång du frågar ngt så ska jag inte svara alls.

Redigerat av Radiozo, 11 oktober 2009 klockan 19:38.

• 0

#7 Douglas

Douglas
  • Medlem
  • 6 037 inlägg

Postad 11 oktober 2009 klockan 19:46

Grattis! :pompoms: Du är den otrevligaste forummedlemmen jag har träffat på idag! :armskeptisk:

Redigerat av Douglas, 11 oktober 2009 klockan 19:48.

• 0
"Jag har så enkel smak. Jag vill bara ha det bästa av allt."

#8 jonestar

jonestar
  • Medlem
  • 272 inlägg

Postad 11 oktober 2009 klockan 21:25

Det var ju rätt svar. Att du sen är så jävla dum så du inte ens kan lista ut hur man får passwordet skickat till sig är knappast mitt fel. Men ok nästa gång du frågar ngt så ska jag inte svara alls.

Självklart förstår jag också att jag måste få lösenordet skickat till mig, det var just det frågan gällde. Hur och var jag anmäler att jag har glömt bort lösenordet! Och jag tycker inte att det är särskilt uppenbart var detta görs.

Jag tror att du inser själv att ditt dryga svar inte var till någon hjälp!
  • 0

#9 jonestar

jonestar
  • Medlem
  • 272 inlägg

Postad 11 oktober 2009 klockan 21:33

Grattis! :pompoms: Du är den otrevligaste forummedlemmen jag har träffat på idag! :armskeptisk:

Hehe, jag tycker inte att det var så himla otrevligt. Det var dessutom ett rätt uppenbart drygt svar jag fick av Radiozo (att han använde frågetecken tyder på att han tyckte att det var en dum fråga).

Tycker man att en fråga är dum tycker iaf jag att man gör bättre i att inte svara än att ge ett drygt svar... som dessutom inte är till någon hjälp.
  • 0

#10 iTobi

iTobi
  • Medlem
  • 4 998 inlägg
  • Plats: Lund
  • Appleprylar: iMac 27" Thunderbolt. iPhone 4s 64gb vit. iPad 1 64gb

Postad 11 oktober 2009 klockan 21:48

Hehe, jag tycker inte att det var så himla otrevligt. Det var dessutom ett rätt uppenbart drygt svar jag fick av Radiozo (att han använde frågetecken tyder på att han tyckte att det var en dum fråga).

Tycker man att en fråga är dum tycker iaf jag att man gör bättre i att inte svara än att ge ett drygt svar... som dessutom inte är till någon hjälp.

jag tyckte det var väldigt otrevligt av dig... va lite tacksam, svaret han gav var ju rätt! :armskeptisk: :ThumbsDown:
  • 0
iMac 27" 2,7 i5, 12gb RAM. iPhone 4s 64gb vit. iPad 1 64gb wifi.
4444-klubben

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar