Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Följ tisdagens event minut för minut


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

  • Svars 149
  • Created
  • Senaste svar

Kan knappt vänta, ska dra ner på staden på onsdag och dra en beställning direkt på en mb/mbp ^_^

 

Vad för associarer bör man köpa till? Väskor? Skydd? Ska iallafall besälla en ipod docking station.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli spännande det här! Som julafton, fast roligare :jultomte:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall bli intressant att se vad som dyker upp. Synd bara att man inte har några pengar.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad innebär detta då? Tyckte inte att det direkt var live förra gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli riktigt kul att se vad som händer. Har en Macbook nu som jag e nöjd med, men ja den e ju ett och ett halvt år gammal nu så de kan nog vara på tiden att byta ut den. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
vart kan jag vända mig för att se keynoten i efterhand utan spoilers?

 

På Apples hemsida brukar den dyka upp nån timma eller två efter avslutat keynote

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Apples hemsida brukar den dyka upp nån timma eller två efter avslutat keynote

Hmm... fast det är lite svårt att komma åt keynoten utan att få en glimt av hemsidan först. Hur länge dröjer det innan de brukar finnas nedladdningsbara i iTunes (som podcast)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm... fast det är lite svårt att komma åt keynoten utan att få en glimt av hemsidan först. Hur länge dröjer det innan de brukar finnas nedladdningsbara i iTunes (som podcast)?

 

Du skulle ju kunna hålla för med typ handen där de lägger upp nya produkter. :stjarnsmall:

 

(Håller med om att det känns väldigt mycket som julafton! Vem behöver tomten när Jobs finns?) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga bara! ingår iLife i leopard?

Nej!

Köper du en mac så levereras den med senaste versionen av OS X och senaste versionen av iLife. Mjukvaran finns förinstallerad samt på medföljande återställningsskivor, som enbart fungerar till den typen av dator du köpt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Photoshoppade en bild på hur jag tror och hoppas att Apples nya MacBook Pro kommer att se ut...

 

Lite slarvigt men hoppas ni gillar den.

post-17766-1223996611.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sänds inte tillställningen på nån tvkanal eller nån strem sida? vill verkligen se live!:D?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÅÅÅÅÅÅÅÅ fan har aldrig känt ett sånt här villhabegär förut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag vet så har Apple t.o.m filter på de trådlösa nätverken som förhindrar Streaming av video. Det är många som försöker sända live via diverse kanaler men ingen har mig vetligen lyckats!

 

Själv åker man till USA på onsdag nästa vecka så det blir med största sannolikhet en ny macbook då. Vad tror ni man kan få ut för en Macbook 2,0 GHz köpt i Juni 2007? 5-6000, mer eller mindre??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas på en lågbudjet macbook.

 

Hoppas ochså på en ny mini, men det är väl önskedrömmar... (den har inte uppdaterats på ett år nu... :( )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så det finns ingen möjlighet att följa eventet så att säga?

 

Hur gör dom här då? har dom någon på plats som sitter med en mobil och berättar vad som händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så det finns ingen möjlighet att följa eventet så att säga?

 

Hur gör dom här då? har dom någon på plats som sitter med en mobil och berättar vad som händer?

 

Det finns ett antal sidor som uppdaterar live från eventet:

 

MacWorld Sverige

MacWorld US

Engadget

Ars Technica

Gizmodo

CNET

SlashGear

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här brukar filmerna dyka upp efter ett tag, om ni vill slippa spoilers. Vid iPod-eventet dröjde det dock länge innan den faktiskt kom dit. Man kunde nå den snabbare från andra länkar men har man inte jättepanik att se så funkar det!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...