Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Swirly MMS tillgänglig i Cydia


Mackie SS

Rekommendera Poster

precis som rubriken lyder så finns nu detta program i Cydia.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha! Där slog du mig med nästan en timme :-)

Skulle precis rapportera samma goda nyhet men sökte först som tur var. Kan tillägga att Motorolas installningar funkade för mig. Coolt att det kommit till 3G/2.* nu! Ett surt argument mindre mot iPhone ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat och det fungerade inte jättebra för mig. Bilder jag skickade från min andra telefon funkade direkt och allt kanon. Men från en polare så började skärmen "rulla". Vet inte vad det beror på. Funkar bra att skicka iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är det, som vanligt, en idiotrubrik från MW: "Nu är MMS för nya iPhone äntligen här!"

 

Den riktiga nyheten kommer först när det går att skicka och ta emot MMS från en iPhone som inte är knäckt.

 

 

/ Kiwi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bara hunnit testa att skicka till mig själv :P Men det funkade bra i alla fall, ska testa med flera "offer" efterhand.

Håller med dig kiwi att MW's rubriker och nyheter ibland kan vara rätt 'meh' med lite Kvällspresslöpsedel-varning.. Kom igen när det funkar för alla typ :)

Btw kiwi, visst gick du på Campus Hbg för några år sedan?

 

/ThreeX/LM på IT-avd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw kiwi, visst gick du på Campus Hbg för några år sedan?

 

Jepp, gick multimedia innan utbildningen gick i graven - tillsammans med branschen. :kaffe:

 

 

/ Kiwi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Telia som operatör, en iPhone 3G och undrar om jag låser upp min iPhone kommer 3G nätet att sluta funka då?

Vad jag förstår så har man inte lyckats knäcka 3G nätet med den upplåsningen som finns idag...?

Vill ju ha MMS men inte på bekostnad av 3G nätet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det kommer fungera utmärkt som nu !

Det de inte lyckats med är att knäcka så man kan använda andra operatörer än, i det här fallet, telia...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp kan bekräfta att det fungerar med telia.

MMS appen fungerar men kan ibland vara segt att få upp dialogen att skriva nytt mms.

Mottagning, sänning fungerar bra annars hos mig med telia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
the_arrangement

Jag har ett problem med Swirly som jag undrar im andra ocks dras med. Nästan varje gång jag skall kolla mitt nyinkommna MMS så får jag medelandet då jag försöker öppna det

 

"Failure - You dont have an active GPRS/EDGE/3G connection for the moment! This can be be due to a temporary problem in the network or that your APN settings are incorrect. Please verify yur APN settings on the Settings page"

 

Jag trycker några gånger och får detta medelande gång på gång på gång sen tillslut hoppar MMS:et upp. jag har dubbel kollat mina inställnigar speciellt APN settings och det verkar stämma. Jag kan ringa och kolla mail så att jag inte har någon teckning stämmer inte riktigt.

 

Någon annan som drabbats av detta? Jag har installerat om Swirly MMS i min iPhone men utan resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...