Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

SE K810i iSync?


Lello

Rekommendera Poster

Någon som vet vart man kan hitta fil för att få K810i att funka med iSync?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick min k810i idag och jag försöker också få det att funka. jag var inne på sidan och köpte pluginet för att få igång det med iSync, dock utan framgång.Du måste alltså betala för att få pluginet. Kostar ca 40kr.

 

Hojta till om du får det att funka med iSync och diverse.

 

/gonza

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag var inne på sidan och köpte pluginet för att få igång det med iSync, dock utan framgång.

Vad är det som går fel? Följt instruktionerna?

 

Vill man inte betala kan det fungera att göra en kopia av föregångarens plugin (k800 i det här fallet) och bara byta ut namnet i alla informationsfiler. Har fungerat på flera andra modeller och är listat på macosxhints.

 

"SonyEricsson-K800.phoneplugin" ligger i iSync/Contents/PlugIns/ApplePhoneConduit.syncdevice/Contents/PlugIns. Sedan lägger man den man skapat i Bibliotek/PhonePlugins.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som går fel? Följt instruktionerna?

 

Har fått igång det nu. Jag startade bara om datorn vid ett senare skede och testade, då började den synca helt plötsligt. Kanon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Vill man inte betala kan det fungera att göra en kopia av föregångarens plugin (k800 i det här fallet) och bara byta ut namnet i alla informationsfiler. Har fungerat på flera andra modeller och är listat på macosxhints.

 

Bockar av k810i som fungerande med k800i's plugin..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag har laddat hem plugin till K810i och lagt i plug in mappen i iSynk. Men när jag kopplar i telefonen så säger den bara att den inte kan hitta den?

 

Vad gr jag för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du lagt till mappen med dess fulla namn och i rätt katalog? (Användare/Bibliotek/PhonePlugins/XX)

post-20248-1188414306.jpg

 

Sen ska det ju bara vara som vanligt, aktivera bluetooth om du har, och mobilen skall dyka upp likt trolleri. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nog kommit på problemet.

Jag har ju inte bluetooth i macen och vad jag förstår så funkar det inte med USB :(

 

Någon som har en bra lösning av blåtand till en PowerMac G4 800mhz ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...