Här är ett litet potpurri av våra Vegas-bloopers. Det är inte helt lätt att bli en snajdig filmstjärna/nyhetsreporter/utlandskorrespondent över en natt, så det är klart vi gjorde lite fel.
(Lite).
Det finns även lite extra bonusmaterial som spelades in utanför mässan. Och är min kära make verkligen naken?
…för här är Samsungs svar på de gamla 3D-glasögonen av papper du säkert provat på någon gång. Du behöver bara en 3D-förberedd TV, en 3D-förberedd dvd-spelare, en 3D-film och så de übercoola 3D-glasögonen till - sedan är du hemma! Klockren 3D, jag blev riktigt imponerad av skärpan och djupkänslan. Frugan duckade för drakarna som kom flygandes emot henne, då kan vi snacka 3D-känsla! Tyvärr han vi bara prova ett par minuter, så om man står ut en hel film utan att få huvudvärk låter vi vara osagt - men coolt är det! Habegäret börjar nå svårkontrollerbara nivåer här på CES…
Jag har hittat en favorit här på CES - en urläcker liten röd och blommig PC med tillhörande röda skor, väska, blommig mus och läcker klänning! Me want! Den hade varit perfekt om den haft OS X också. För nu när jag ser så många PC överallt, så känner jag mig oerhört nöjd med att ha Mac!
Senaste kommentarerna
Milama
elias lindblad, Jeremiah, Torbjörn, Richard, Peter, Jocke [...]
Peter, trytrytr, Monika Nilimaa, Karin, Gunnar, Henke [...]
Thomas, Leijon, Pär, Pär, Peter, ppson [...]
vistet, Victor, Emil, Håkan
Gunnar i Svängen, Martin, Lars, Oscar, Camilla, Maria [...]