Vilket fynd!

Redaktionen Kommentera!

091201

091201_2

För den som är ute efter en datorväska sticker Elgigantens erbjudande tveklöst ut från mängden! Väl spenderade 99 999 kr tycker jag. :-D Undrar om vi inte ska ta och försöka låna in ett recensionsexemplar till redaktionen. Rubriken är ju självskriven! ”Så bra är 100 000-kronorsväskan”.

/Anna

15 kommentarer till “Vilket fynd!”

1. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Joel Westerholm skrev:

Ingår frakten?

2. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Anna skrev:

Jajamen! Fraktfritt!

3. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Erik skrev:

Ser fram emot ett test av denna! :mrgreen:

4. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Selis skrev:

Bara 13-tum? Vad kostar 17-tummaren? :grin:

5. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Lundberg skrev:

Lägg på en 9:a?

6. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Markus skrev:

Folk har fel. Det är inte macarna som är det dyra, utan alla tillbehör :grin:

7. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Joakim skrev:

Elgigantens marknadsföring är så ful!

Det är ofta dem sätter dessa priser för att dem ska tas upp på nätet….

På så sätt får dem uppmärksamhet och folk köper deras saker, jag gillar inte det sättet dem gör det på! :twisted:

8. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Christoffer skrev:

Haha en 17 tummare kostar 599 kr likadan modell

9. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Marcus skrev:

Jag tror snarare att det hela beror på att de har något fel i prissättningsscriptet, och har satt ovanstående pris som default-pris om annat saknas.
    Jag har själv varit med om hur min arbetsgivares halva prissättning har försvunnit vilket ledde till att hälften av alla varor på webbshoppen blev gratis. Då är detta ett betydligt smartare drag och sparar in många samtal till kunder som hade köpt sig en ny dator och digitalkamera till en kostnad av 149 kronor (frakt).

10. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Daniel skrev:

Haha, jag köpte en sådan väska på ElGiganten. Måste varit rea den dagen för jag gav bara 33.990:-

11. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Rasmus skrev:

Haha igen sist vare la en James Bond film som kostade 99 999:- haha elgiganten har koll på prissättning! ;P

12. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Surjamt skrev:

Sist så kunde man ju köpa Star Trek på Blu-Ray för 149:- har jag för mig, det var bra nog många som köpte sig en billig film då… Kanske därför de har ändrat i scriptet lite :p

13. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Tony skrev:

Elgiganten har ju sin skandal kring begagnade produkter som säljs som nya. Det här kanske är en ändring i deras strategi. Ett sätt för Elgiganten att satsa på ett fåtal rika kunder istället för den stora breda massan? :grin:

14. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    johan w skrev:

Jag skaffade min iPhone för 3 veckor sedan och älskar den redan! Efter att ha skaffat alla iPhone-tillbehör som krävs så är jag nu ready-to-go! Nu väntar det ljuva uppkopplade livet! Och mitt displayskydd köpte jag för bara 9 kr, snacka om att råna shoppen! checka in själv: http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=13401&grp=390716

15. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Partikeln skrev:

Ha ha.
    Med ett miljonskadestånd till Mediamarkt så måste de ju ta igen det nå´nstans? :mrgreen:

Tyck till här!

Tema & ikoner baserade på N.Design Studios kreationer.
RSS (inlägg) RSS (kommentarer) Logga in