För bara en vecka sedan skickade vi 196-sidiga specialtidningen Allt om Mac till tryck och idag är det dags igen. Denna gång är det årets sista MacWorldnummer som går ett analogt öde till mötes.
Temat för numret är dock allt annat än just analogt. Vi har gjort ett riktigt genomgående test av hur realistiskt det är att leva i molnet, alltså använda webbtjänster framför vanliga program. Vi testar dessutom om det går att ha hela sin dator ständigt synkad mot molnet med hjälp av Dropbox.
Bland andra artiklar märks en rejäl utredning kring det här med virus och Mac, en guide till att geotagga bilder och inte minst en helt ny avdelning: MacWorld Pro. Denna är ett direkt svar på de av er läsare som efterfrågat mer avancerat material. Vi mjukstartar lite med ett test av löneprogram, men har en rad spännande artiklar planerade, allt från unix-tips till Mac OS X Server-guider och smarta fulhack.
Här är en smygtitt på omslaget, ute om två veckor:

6 kommentarer till “Här är årets sista MacWorld”
Riktigt snyggt omslag. Kul tema ocksa, far plocka upp ett ex i Jul
Bra jobbat!
Som alltid ser det snyggt ut.
Väldigt snyggt omslag! Gillar färgerna!
Det här ser jag verkligen fram emot! Eftersom jag vurmar för både Mac och Molnet så blir detta nummer en dubbel-burgare.
Kan ni inte till nästa år ha lite guider i Logic och apples andra proffsprogram?!!
Måste jag vänta i två veckor - usch vad tiden kommer att gå sakta!
Toppenbra - även detta nummer!
/Kixaren