Vår systertidning M3 är väldigt förtjusta i Androidmobilen HTC Hero. Jag har själv testat den och tycker den verkar lovande men ännu har en bra bit kvar till iPhonens snabbhet och intuitiva gränssnitt. För att inte tala om antalet appar…
Som en uttryck för denna kamp har M3 satt upp en tävling mellan just Hero och iPhone. I skrivande stund leder Hero, och så kan vi förstås inte ha det. Så gå in och stöd kampen! (oavsett vilken sida du står på)
PS. Att de byggt omröstningen i Flash, vilket innebär att du inte kan rösta från en iPhone, är bara evil.
/Leijon
9 kommentarer till “Hjälp oss spöa M3 - och visa din kärlek till iPhone”
Om man stänger av cache utrymmet för m3.battle i flash kan man rösta hur många gånger man vill
Shhhh!
Jag vet, shhh! ingen får veta.
Sånt där ohederligt håller vi inte på med
synd att apple-fantaster ska behöva ta till fulknep för att deras produkter ska vinna, inse bara att iPhone inte är ensam kombatant längre
Det är tråkigt med fusk men vad som är ännu tråkigare är det faktum att alldeles för många röstar utan att ha testat båda telefonerna.
Benjamin:
Som jag då.
Har inte testat eller eller iPhone men röstade iPhone ändå.
Jag har iPod Touch här hemma och älskar den så den är ju nästan som en iPhone.
Oj blev visst fel i mitt förra inlägg.
Jag har inte testat någon av telefonerna skulle jag säga. Varken hero eller iPhone
@Benjamin.
Varför är det tråkigt det handlar ju om vilken man vill vinna inte vilken som är bäst.
Man kanske inte ha provar någon av dem men man vill kanske ha den ena över den andra ändå baserat på om man vill ha öppet eller stängt OP.
Älskar apple men självklart att jag väljer Hero då det är en sådan jag har (Ja jag har ägt en iPhone med).
Jag har röstat på Iphone för jag har en, and I love it!Men tävlar om en Hero för att kunna jämföra;-)Har flyt nu, vann tillbehör för 2500 pix på Planet Tre