En nyhet som gått många förbi, är hur stor nya iPod Nano blivit. Det var först när vi fick vårt testexemplar som det blev så tydligt vad Apple gjort. Och produktspecifikationen på Apples sida bekräftar vår förvåning.
Praktikant Stefan kommenterar :
- Densiteten är otrolig. 0,0017 gram per kubikcentimeter, lite tyngre än luft, lite lättare än ozon. Men densiteten till trots kommer den här inte bli något jag tar med mig på joggingrundan.

Om Stefan ändå väljer att använda Nanon har vi ett matchande hörlursförslag:

17 kommentarer till “MacWorld avslöjar: Apples storlekschock”
Det där är humor!
Hur stor är egentligen Steve Jobs? Den såg ju jätteliten ut i hans händer på presentationen?!
Aningen större än Kim Jong Il
Nanon har blivit Mega!
Det lustiga är att den ändå bara har 2,2-tums skärm…
http://forum.macworld.se/blogg/20070628/hemlig-spionbild-iphone-ar-enorm/
Vi tror att Apple skrivit fel enhet för skärmstorleken, och menar egentligen 2,2 alnar diagonalt. Det skulle bli ungefär 1,2 meter.
Hur blir det med “shake to shuffle”?
Ni är jävligt roliga!
Hälsa M3-Daniel!
Detta är i klass med ett utskick om en anställds nyfödde son här på jobbet: “längd: 520cm”.
hahahha…. hur kul som helst!!
Ha ha. nu kan man kasta tv där hemma. Bärbar tv is the shit
Ni är sååååååå roliga
I dagens metro var det en recension av den nya nanon - “Mått: 90,7cm x 38,7cm x 6,2cm”
>Vi tror att Apple skrivit fel enhet för skärmstorleken, >och menar egentligen 2,2 alnar diagonalt. Det skulle >bli ungefär 1,2 meter.
Dom måste använda någon slags ny innovativ batteriteknik för att driva en sån stor skärm med ett batteri som har densitet jämförbar med luft. Nåt för elbilstillverkarna att titta på!
haha den var ju absolut bästa hittils xD
Det här gillar jag! Undrar liksom föregående talare hur stor Steve Jobs verkligen är!?
Har sett de där högtalarna/stora hörsnäckorna tidigare men hittar inte igen vars man kan få tag på dem, någon som vet?