I dag skickade vi inte bara Allt om iPhone till tryck, även ett rasande färskt nummer av succétidningen Fotosidan Magasin gick samma öde till mötes.
Numret, som är årets tredje till antalet, gör dig denna gång till en bättre fotograf inom makro, studiofoto, äventyr och efterbehandling. Bildbyråtemat, där man kan få chansen att sälja sin bild, handlar denna gång om “omtanke”.
Ute i kiosk den 3 september, här är en försmak på omslaget:

6 kommentarer till “Bli grym på makro - och fyra andra motivområden”
Härligt. Jag har gillat de andra numren väldigt mycket
Tidningen är bra men sajten suger elefantballe.
Allt kostar pengar, t o m att ha vänner…
Gissar att skaparna av Fotosidan har det rätt bra….
Jerimah
jag tror de har tagit den här facebook appen ett steg för långt! “buy and sell your friends” ….
- Vill du bli min kompis… ?
- Ja, men då skall jag ha en påse kola….
Sådär nu suger Fotosidan.se mindre elefantballe. Vänner finns för alla. Vi tog ett snabbt beslut om att plocka bort att det bara skulle finnas för Plusmedlemmar.
Jag har faktiskt inget riktigt bra svar varför bara Plusmedlemmar skulle ha det. Jag tror helt enkelt att det var så att vi hade lagt ner ganska mycket tid på den där finessen och det kände som om det kanske bara skulle gagna Plusmedlemmarna. Men i efterhand så kan man ju inse att om alla har det så får vi en bättre sajt med mer aktivitet. Så nu är det så.
Tack för feedback!
Hälsningar
David Elmfeldt
ansvarig Fotosidan.se
Sedär. Det låter ju annars som i en tragisk barndom…
Att man fick betala för att ha vänner.
Slutet gott allting gott.
Nu skall jag bara komma över den elitistiska stämningen på stället och alla dessa gamla gubbar som finns där, och att man hela tiden skall kritisera varandras bilder och..
Nä, jag är nog för mycket ensamvarg som gilalr utvecklas i min egen takt.