Skäggiga Stenmark™ på besök!

Filmat Kommentera!

Titta vem som dök upp i gömmorna! Praktikanten™ på snabbesök på redaktionen.

/Anna

6 kommentarer till “Skäggiga Stenmark™ på besök!”

1. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Mattias E skrev:

Välkommen till skåne… får man fråga vad du hittar på här nere? Eftersom Växjö och Lund nämns gissar jag pluggar, men Kristianstad? Är uppvuxen utanför den staden, bor dock i SJöbo nu ca 3-4 mil ifrån Lund innåt landet.

2. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Kenny C skrev:

Ja välkommen till skåne! Kristianstad it the place to be :) bott i Kristianstad hela mitt liv så ja, det är en mycket bra stad, Skånes huvudstad tillochmed ;)

3. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    karl skrev:

kul kille! :smile:

4. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Tård skrev:

Oj, vad jag saknar er…

5. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Pe skrev:

Haha skön humer verkligen

6. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Lismar skrev:

Tror ni inte Dahle9n vill ha ige5ng h e l a laget. Som ne5gon/han sa tidigare, vi koemmr ha skador under se4songen. De5 e4r det viktigt att alla spelare e4r inkf6rda tillsammans se5 det inte blir ne5gon nyhet . De4rav tror jag inte man ska dra ff6r stora rubriker efter en se5n he4r match. Juniorer och spelare med utvecklingskontrakt e4r ve5r(ja, jag se4ger ve5r) framtid, det e4r viktigt att vi sle4pper fram dom tidigt och ve5gar satsa se5 att vi fe5r nya kullar hela tiden som kan ve4xa och ge ungdomlig energi till de andra. Louma har ve4l sina dagar, det har man ju le4rt sig. Jag tror pe5 Almqvist, bara han ve5gar skjuta med den he4r se4songen, man ser ju att han kan!Som sagt, en back som Stre5lman vore ju inte helt fel.

Tyck till här!

Tema & ikoner baserade på N.Design Studios kreationer.
RSS (inlägg) RSS (kommentarer) Logga in