iPhone 3GS vs iPhone 3G: Hur snabbt startar de?

Redaktionen Kommentera!

Jepp. Testerna är i full gång - delar med mig av testet hur snabbt de startar. En iPhone 3GS 32GB vs en iPhone 3G 16GB. Båda kör senaste mjukvaruversionen, ingen är jailbreakad. Here we go:

Resultatet. 19.9 sekunder vs 34.4. Ja jag vet att jag säger 19 sekunder för 3GS, det borde rundats av till 20 sekunder. Men ändå, det är snabbare! :) Har ni en Jailbreakad och upplåst iPhone 3G med hyfsat mycket installerade appar kan ni räkna med uppemot en minut (eller längre) i starttid.

/Skrufve

6 kommentarer till “iPhone 3GS vs iPhone 3G: Hur snabbt startar de?”

1. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Alex skrev:

Hur är det med lagg i övrigt med nya iphonen, upplever att min “gamla” 3g ibland låser sig ca 30-60 sekunder, vilket är riktigt irriterande… (har inte mycket program alls men den segar tyvärr ihop då och då..)

2. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Daniel skrev:

Visst, bra i referenssyfte, men uppstartstid känns ju rätt oväsäntligt :P Vem stänger av telefonen?

3. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Jesper skrev:

Alex: 3GS är rejält snabb i jämförelse med 3G. Det är inte bara marknadsföring. Man har fått bort sirapen ur många skrymslen och vrår och det känns hela tiden under användning, speciellt när man går in i oöppnade program.

4. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Alvar skrev:

Någon som testat att backgrounda program? För då blir min iphone seg eller krashar!

5. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Pe skrev:

Det verkar ju snabbt och bra men jag tycker ändå att det känns som om det är lite väl lång tid ,

Men det kanske bara är jag som är lite otålig och vill att saker och ting skall starta på direkten

6. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Elias skrev:

Jag hitta en grym Windows fail!! http://www.youtube.com/watch?v=KMcPz1_ccM4 :twisted:

Tyck till här!

Relaterade inlägg:

Tema & ikoner baserade på N.Design Studios kreationer.
RSS (inlägg) RSS (kommentarer) Logga in