Ryskt windows-FAIL!

Redaktionen Kommentera!

Kommer ni ihåg Pontus, IDGs mobilguru som satt med på vår livebevakning sist och skickade ut sms-flashar med de största nyheterna till våra smsprenumeranter? Han blev rejält dissad av Anna för att han tog med sig en svart Thinkpad-PC till redaktionen. Hans vistelse hos oss gjorde att han såg det rätta ljuset, i dag är Pontus stolt ägare till en Macbook Unibody! En iPhone har han givetvis redan! :-D

Som inte det räckte har han dessutom skickat in en grym bild på ett Windows-FAIL från sin semester i - hör och häpna - Moskva! Sådant gillar vi - that’s the spirit Pontus, välkommen in i familjen! :-P

ryskwindowsfail“Tja!

Ni brukar ju gilla att dissa Windows på er blogg, så jag tänkte bidra med ett möjligt inlägg. Jag var i Moskva förra veckan och såg plötsligt Windows uppstartsskärm på en gigantisk reklamtavla. Jag håvade upp kameran så snabbt jag kunde och tog några bilder på vad som verkar vara installation av ett codec-paket. Det höll på så några minuter innan reklamfilmerna började rulla.

Ha det fint!

/P (som för övrigt köpte en Macbook förra veckan, förra generationens 13-tummare i aluminium - den är asbra!)”

/Skrufve

5 kommentarer till “Ryskt windows-FAIL!”

1. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Tony skrev:

Det är alltid härligt när man läser att någon fick en så trevlig upplevelse av en Mac att man gått och köpt sig en ny, alldeles egen :razz:

2. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Mattias skrev:

bra P ;D

3. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Mikael skrev:

haha windows… själv knäppte jag den här på Max Hamburgare på Vasagatan för nån vecka sen. http://img504.imageshack.us/img504/1540/bildz.jpg

4. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Mattias W skrev:

What, förra generationens 13-tummare? De är ju inte alls lika coola som de nya (men så använder jag firewire rätt mycket också…)

5. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Jeremiah skrev:

Dagligen kan man se “urk*kningar” av Windows-system på landvetter Flygplats utanför Göteborg.

Shoppingcentret femman har en del goisar med, speciellt Burger Kings reklamskyltar - de står ibland och bara rapar filer i terminalläge….

Dum som man är tänker man ju inte på att ta fram mobilkameran…

Tyck till här!

Relaterade inlägg:

Tema & ikoner baserade på N.Design Studios kreationer.
RSS (inlägg) RSS (kommentarer) Logga in