MacWorld on Tour 2009

Redaktionen Kommentera!

mwontour

I morgon drar MacWorld ut på en roadtrip genom ett somrigt Europa - MacWorld on Tour 2009.

Uppdraget: hämta hem en olåst iPhone 3GS till vinnaren av vår sms-tävling (som du fortfarande kan delta i).

Destination: Belgien.

Eftersom övriga redaktionen är sommarlediga blir det jag (Skrufve) som hoppar in i bilen och kör. Jag kommer även att hårdtesta Navigons nya navigationsapp för iPhone (så hittar jag inte hem igen vet ni vad betyget blir) och det nya bluetoothheadsetet JawBone Prime som ska vara något utöver det vanliga på att filtrera bort störande bakgrundsljud. Bilen är givetvis utrustad med en Griffin RoadTrip så att min iPhone håller sig vid liv och jag släpar med mig min Macbook Pro ifall jag hittar några gratis surfzoner på vägen.

Jag kommer att blogga och twittra (följ twitter.com/MacWorld_Sweden och twitter.com/Skrufve om du inte redan har det) under resan - och dessutom finns det en karta i högerkolumnen här bredvid som visar var MacWorld-bilen befinner sig just nu!  :-)  Vi kommer att ha en tävling under resans gång där du ska lyckas fånga MacWorld-bilen på bild och beskriva var du såg den - vi har fina priser i potten, mer info om tävlingen kommer senare.

Säg gärna hej om vi ses på någon rastplats - jag har med mig några exemplar av senaste MacWorld jag bjussar på! 8-)

Ps. Eftersom många redan frågat - Jag har tyvärr inte möjlighet att köpa med mig fler iPhones. :-|

/Skrufve

8 kommentarer till “MacWorld on Tour 2009”

1. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    odis skrev:

Kul! Twittra/Blogga ofta! Ta mycket bilder med!

2. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Jakkra skrev:

Kör försiktigt och håll dig undan fartkamerorna ;)

3. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Mattias skrev:

Hm, ser bilen likadan ut som den på bilden?

4. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Skrufve skrev:

@mattias: Bild på bilen kommer inom kort - MacWorld-loggan ska fast på den först bara :grin:

@odis: You bet! :cool:

@jakkra: :twisted: :twisted: :twisted: De ska hinna plåta mig också :wink:

5. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Mattias skrev:

Spännande !

6. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Alvar skrev:

@Skrufve
    åker du ensam? varför inte ta med någon så en kan blogga och twittra, via dator där iphonen är internetanslutningen?..

woow. jag hittade ingen länk om hur ni skulle köra! jag ser den lilla bilden högst upp men kan inte förstora upp den!

7. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Tobias skrev:

@Alvar, har åker väl med frugan! :wink:

8. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Alvar skrev:

@tobias
    de har du nog rätt i :)

Tyck till här!

Relaterade inlägg:

Tema & ikoner baserade på N.Design Studios kreationer.
RSS (inlägg) RSS (kommentarer) Logga in