I denna tid av sociala medier är det dags att sätta våra kontaktnät på print! Därför lanserar MacWorld inom kort nya tidningen PolarWorld - för oss som är polare med varandra. Exempel på innehåll är:
- Lista: Så hittar du vännerna
- Din bästa vän kan vara dold sjukdom
- Vän eller fiende? Undvik fällorna, vi har hela listan.
- Steg för steg: Så får du nya vänner gratis på under femton minuter
- 77 sköna vänner som kan bli dina
11 kommentarer till “Ny tidning från MacWorld-gänget”
…och Schrufe är med på bilden ! Hurra!
Han har ju inte synts på flera timmar på bloggen eller i tidningen.
Moahahahahahaha.
Erkänn, mannen, du ÄR exhibitionist
Mäh, Jeremiah. Vad är du så sur över det för? Du gnäller rätt mycket över lag. Jag tror att du är minst lika exhibitionistisk och vill nog helst vara där själv.
jag håller med surkart, varför håller du på och gnäller under varenda blogginlägg, Jeremiah? är du ute på något slags korståg mot redaktionen??
Haha!
Äh, alltid kan man reta stockholmarna lite.
Sedan är det väl inte speciellt svårt att hålla med på den punkten. MW KÄNNS mest som ett sätt för personalen att nå ut med sina egna ansikten - mest hela tiden.
Annars är jag faktiskt hemkst snäll, inte en surkart på ngt sätt. Men låter jag så får jag väl bättra mig…
(snällmode . ON)
Fan, vad snygg du är Skrufwe!
Och du, det var längesedan man såg dig! - inte sen lunch….
Vi har bara en enda Stockholmare på redaktionen - och han är apsvår att fånga på bild. Ironiskt va?
Mvh Göteborgaren, Linköpingsbon och Skövdebon.
Lidköping, Anna. LIDköping!
Jajajaja Köping som Köping. Allt öster om Mölndal är Sthlm för mig.
Hörde att Lidköping ville kalla sig “Lidköping vid Vänern” för att så många rör till det…
Efter översvämningarna av stan ville de väl säga
“Lidköping i Vänern”
Söder om Kungsbacka är halvDanmark, norr om Kungälv är Lappmarka. Öster om Alingsås är Sveriges Baksida….
(Med en stor nypa Chalmeristhumor naturligtvis)
Gud vad du är tröttsam… Tycker du att du själv är rolig?