Häromdagen klampade reportern Felicia Wibe från TV4 in på redaktionen för att intervjua Martin Appel (PC För Alla) om förbjuden fildelning. I inslaget kan man tydligt se Anna i bakgrunden och jag är i bild i en sekund (blinkar du så missar du det). Skrufve ser man bara ryggen av. Så nu är MacWorld kända från teve, eller hur?

Här kan du se inslaget Nyheterna 2009-04-01 kl. 22.00. Inslaget kommer cirka 10 minuter in i programmet (varför har ni inte TV 4 inslag för inslag som SVT:s Playrapport. Skärpning TV4!!
/Calle
8 kommentarer till “MacWorld - kända från teve!”
Varför intervjuade de pc för alla o inte macworld??
Finns visst direktlänkar - bara lite svåra att hitta: http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=744311
Jag såger er tydligt när ni schwichade förbi. Pekade ut er med namn för frugan — som direkt gav mig 10 nördpoäng…
Anna, har du blonderat håret ? Snyggt är det iaf!
Jag tycker att smygplaceringen av tidningen var roligast. Fast jag skäms lite över att jag inte lade märke till redaktionen.
Haha, jag såg det på tv’n men tänkte bara på tidningen och nämnde det åt syrran. Precis som för Jeremiah så fick jag ett par nördpoäng ^^
Jeremiah-> Oh yes! Tack! Kul att någon gillar det. Skrufve brukar demonstrativt sätta på sig ett par solglasögon när jag kommer till redaktionen för att skydda sig mot mitt ljusa hår…
*asg*
Haha.. Så han ser det inte som något som kan lysa upp en mörk dag?? : )
Alvar-> Skrufve verkar gilla kompakt mörker…