Därför föredrar jag Bill Gates framför Steve Jobs

Allvarligt talat Kommentera!

De flesta personer som uppnår ofattbara framgångar och rikedomar gör en av två saker.

1) Strävar efter ännu mer.
2) Lägger av och lever gott resten av livet.

Men inte Bill Gates. Denne man imponerar mer på mig för varje år som går. Denna typ av engagemang för mänskligheten går inte att fejka, skatteavdrag eller inte. Jag rekommenderar alla att investera 20 minuter av ert liv på denna presentation. Go Bill!

/Leijon

7 kommentarer till “Därför föredrar jag Bill Gates framför Steve Jobs”

1. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    John skrev:

Mycket imponerande presentation av Bill med många smarta insikter. Intervjun efter framträdandet är bra den med…

2. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Björn skrev:

Jag håller helt med. Bill Gates är en mycket stor människa som verkligen försöker göra världen till ett bättre ställe och använda sina pengar till gott!

3. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    David skrev:

Bill är OK och jag har inget direkt emot Microsoft, dem har t.ex en pigg macavdelning.

Jag nöjer mig med att vara emot Windows. :mrgreen:

4. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Thomas Lidforss skrev:

Håller fullständigt med andra kommentarer, man kan tycka vad man vill om Microsofts programvara, men Bill som person är fantastisk, skulle bara önska att fler företagschefer samt politiker vore som han är.

5. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Jesper A skrev:

Gates känner väl helt enkelt att han måste betala tillbaks på något sätt för allt ont han gjort i sitt liv…

6. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    SHUMAcupcake skrev:

Bill Gates och Steve Jobs hade eller har kvar samma tankegång: good artists copy great artists steal.

7. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Bill Gates at TED skrev:

[...] I first read about it at Redaktionen - En blogg från gänget bakom MacWorld [...]

Tyck till här!

Relaterade inlägg:

Tema & ikoner baserade på N.Design Studios kreationer.
RSS (inlägg) RSS (kommentarer) Logga in