Ni har väl inte missat vår sköna YouTubelista med de 100 roligaste it-klippen? Sist ut var min favorit, den norska medeltida helpdesken som hjälper broder Ansgar som har lite problem med övergången från skriftrullar till böcker, men det finns andra höjdare som Steve Ballmer som flippar ut helt och GTA IRL. Surfa in och se på de andra klippen!
/SkrufveJan 21

4 kommentarer till “Norsk medeltida helpdesk”
Host, host…
http://forum.macworld.se/blogg/20080306/norsk-helpdes/
2008-03-06, det är dags för en favorit i repris så här ett år senare
dagens teknik asså…
//Steken
ps. bara en fråga alltid när jag lägger in ett inlägg så kmr det alldrig fram står bara väntar på modifiering elr nåt :S men nu använder jag min andra mail-adress och då funkar det fin fint:) en sak till bara eran redaktion ? Ligger den på östermalm på vallhallavägen? jag får nämlgen fram en router som heter MacWorld, på min iPhone
jag kännar att jag måste tilllägga att det är i en skola som routern ploppar fram. brevid skolan ligger FMK (försvarsmakten nånting nånting) och på andra sidan ligger bara en bred vallahallaväg. antagligen så har ni värdens bästa inbrotts service elr så sitter ni i en skåpbil elr så har ni en underjordiskbas under skolan.
//Steken