I dag råder det en riktigt uppsluppen stämning på redaktionen. Det är skickdag, och as I skriv this on the blogg så åker de sista små sidorna i väg över Östersjön till tryckeriet i Finland.
Största artikeln handlar om framtidens mediedistribution och tar upp utmaningarna för Apple att bygga om sin affärsmodell mot strömmande musik och film. Vi pratar med internetgurus och guidar till tjänsterna och programmen som finns redan i dag.
Vi går även igenom alla applikationer i Verktygsprogramsmappen för att visa hur stor nytta du kan ha av de flesta av dem. Utöver detta testar vi en hiskelig massa program och prylar och bjuder på inspirerande steg för steg-guider.
Missa inte det – ute i kiosk den 9 december!

7 kommentarer till “Vinterblå MacWorld på väg till en butik nära dig”
Allt ser jättebra ut…….förutom Msn-messenger fjärilen
Väldigt tjusigt! Keep it up!
Ser oerhört intressant ut. Grymt omslag, förutom Msnfjärilen som även Snook nämnde.
Stort beröm! Det här är den snyggaste framsida av Macworld jag har sett
Ser framemot att läsa den när jag får den om ett tag till staternal… Dock trycker jag att det är trist att ni inte använder svenska tryckerier…
Sen tycker jag att ni borde utöka filemaker-forumet också.
Blir grymt sugen på James Bondartikeln!!!
Ser bra ut, men ni måste sluta med töntigheter som “Krossa iTunes” det lär det nog knappast göra och det vet ni också.