Vi har ofta hört våra olyckliga kollegor på PC för Alla svära över hur långsamt det går när de jobbar på sina PC:s. I dag när hela PFA-redaktionen var på lunch passade vi på! Beväpnade med skruvmejsel, hammare och konservöppnare gav vi oss på en PC och öppnade upp sidan för att se vad som egentligen finns inuti. Nu vet vi. Och vi kan förstå att det går lite långsamt ibland…
/SkrufveOkt 27

10 kommentarer till “Därför är en PC så långsam”
Hahahahaha
Hehe. Har köpt tiningen och har hittat några godbitar
Booooooring….
PC forever!
Ibland undrar man om MAC-människor ens gör en timmes vettigt arbete på en dag…
Ibland undrar man om PC-människor kan göra ett vettigt arbete…
Vad är en pc-människa? Vad är en mac-människa? Är det de där små filurerna som sitter i datorn som vi ser på bilden ovan?
För vore det så att man blev så stämplad av operativsystem att man skulle kategorisera folk efter dem så vore det dags för psyket för min del på grund av schizofreni. Jag kör macosx, wine i macosx, windows och några linuxvarianter.
Lägg ner yxan och gör ett vettigt arbete.
Eftersom vi sparar in flera timmar per dag genom att använda mac så har vi tid med annat!
som pc användare sedan… oj, 12 år måste jag bara säga; fy fan va less jag är på skiten, planerar ett mac-köp så fort nästa version av imac kommer då jag hoppas på LED i den. Aldrig att jag köper windows händer bara inte. nä nu får det bli nya problem med en mac i stället för samma jädra problem man haft i alla år.
Ps. hon heter PC-Elsa och jobbar även i Vista
Ja med den setupen i datorn så är den ju självklart väldigt långsam, men just nu så krossar ju PC, mac….
Hehe, vad gör ens en pc-användare på MacWorlds blogg? Och varför tycker du att PC är bättre? =)