Sep 09
MacWorld-läsaren Mogge fick svårt att tanka i torsdags - denna syn mötte honom.
Är det här Microsofts strategi för att minska “illegal tankning”? Frågan är om de isåfall inte missuppfattat vad det är som tankas…
/SkrufveMacWorld-läsaren Mogge fick svårt att tanka i torsdags - denna syn mötte honom.
Är det här Microsofts strategi för att minska “illegal tankning”? Frågan är om de isåfall inte missuppfattat vad det är som tankas…
/Skrufve
6 kommentarer till “Windows 95 oktan”
Undra om inte Microsoft är oskyldiga till det där. Placeringen av OK-knappen är misstänkt likt gränssnittet HP har på sina tunna klienter. Och vad jag minns har aldrig de varit placerade på det sättet i någon windowsversion.
Jag har också sett denna typ av rutor i tunnklienter, så det är nog inte 100% windows i detta fall. Dock verkar det vara nån EXE-fil inblandad :>
Tomtarna på majkrosåft har alltid något finger med i spelet när det strular…
Det är Windows CE, ett minimalt operativsystem för små maskiner, finns i väldigt många tunna klienter. Fanns i våran gamla GPS där denna ruta kom upp hela tiden, fick lämna tillbaks den för en ny-.-
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_CE
Jaha, då lärde man sig något nytt
Tack för infon Didrik. Trodde att det var något skräp som HP hade snickrat ihop själv. Helt obegripligt att Microsoft placerar OK-knappen på det sättet.
Jag trodde det hett OK/Q8 numera…..