“iPhone är en flopp”
- chefredaktör nakenchockar

Hört i korridoren, iPhone Kommentera!

nakensalo.jpg
Våra härliga grannar i väst har lackat ur rejält på iPhone och utnämner den nu till en rejäl flopp, åtminstone i Europa. Vi på MacWorld tar detta som bevis nog på att det löfte som vår skribent Mikael Salo (numera chefredaktör för Miljöaktuellt) gav under Macworld Expo 2007 nu måste infrias. Eller vad tycker ni läsare?

Vad det var? Jo, att springa naken över Sergels torg om iPhone floppade.

Det bästa av allt; det finns filmbevis. Kolla in hans löfte här!

Så Micke, vilken dag kör du?

/Leijon

8 kommentarer till ““iPhone är en flopp”
- chefredaktör nakenchockar”

1. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Mikael Salo skrev:

Men snälla ni. Ni på MW-redaktionen måste vara svältfödda på hud. Förutsättningarna för ett nakenlopp var att Iphone skulle floppa i världen, eller i värsta fall i Sverige. Så har ju ej skett och kommer inte ske, varför det inte finns någon som helst risk att jag frestar världen med mitt vita kött. Tyvärr.
    /M Salo

2. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Leijon skrev:

Jag anar en rädsla komma smygandes… ;)

3. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    MIkael skrev:

haha, go for it!

4. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Lasson skrev:

Finns det inte ändå ett uns av allvar i den norska artikeln. Detta med anklagelsen att Apple skulle ha svårt att hitta operatörs-samarbeten. Jag har ingen aning om (och kommer förmodligen aldrig få full klarhet i) hur avtalen mellan operatörerna och Apple ser ut, men det skulle ju kunna vara en issue och i så fall kanske vara ett problem i Sverige också. Men i så fall beror det näppeligen på själva produkten iPhone, utan möjligen på Apple’s advokater.

5. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Johan skrev:

Jag har funderat på detta. Jag tror absolut att iPhone kommer sluta som en flopp. Det är en fin telefon, men vem vill ha den när det kommer till Sverige? Den är redan ett år gammal. iPhone ska ju vara en “internet-mobil” och i sverige är det bara Telia som erbjuder edge. Inte mycket att hurra för att surfa runt på gprs. Och jag har även hört att Apple vill ha upp till 10% av intäckterna för trafikkostnaderna och att Telia inte är så sugna på att nappa.

6. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    emil skrev:

vilken tur att Apple-hatare (?) alltid är så naiva :lol:

7. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Lisa skrev:

Om man nånsin hållit i en Iphone fattar man att det inte blir nån flopp. :wink: Det är världens hetaste pryl just nu och med all rätt! Gränssnittet är helt fantastiskt. Det är verkligen en revolution.
    /Lisa - nyfrälst Iphoneägare

8. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Seppo Laine skrev:

Det hade kanske varit skoj med ett nakenlopp, men som föregående skribent skrev, har man hållit i en så kan man lova en del…
    Fick själv hålla i en på en Officemässa i stan och det är bara så att pryljäveln rockar fett.

Tyck till här!

Relaterade inlägg:

Tema & ikoner baserade på N.Design Studios kreationer.
RSS (inlägg) RSS (kommentarer) Logga in