Vi fick ett muntert mejl till Redaktionen:
“Sluta nedvärdera Windows som klart är mycket bättre än Mac. Mac är bara elände elände o elände och detta delar flera med mig. jag kommer att avbryta allt som har med Mac att göra vilket också mina andra användare också kommer att göra. Det enda rätta vore om Windows tog över Mac så skulle det bli bra.”
- Leif
Bra snackat, Leif
/Leijon
12 kommentarer till “Dagens bästa läsarbrev”
Haha! Windowshataren inser inte att microsoft redan äger 30 procent av apple.
Grymt tunga argument…
Undrar var ordet Mac-taliban kommer från
Haha! Lol inser inte att tiden när microsoft hade appleaktier är förbi sen länge.
En del bör bara dricka vatten…
Jo, sådana läsarmejl har man fått en del genom åren…
Apple köpte tillbaka alla andelar.
Med andra ord är det bara att fortsätta nervärdera dem, det är ju as kul ju. hahha.
Han måste ha lackat rejält som pallar trycket och mejlar till redaktionen. Vilken klubba!
Jo, jag håller med Mac.. grymt tunga argument!
hahahahahahahahhahaa, Säga vad man vill om mac eller windows men vilka sjukt tunga argument leif kom med, sluttampen med “så skulle allt bli bra” borde bli unikod för problemlösande t.ex “hur löser man aids problemet” enkelt “windows tar över mac så blir ALLT bra”
Leffe har fattat grejen!
Windows tar över mac? Sen när är windows ett företag? men det är kanske bara den avancerade logiken som förvirrar mig
Leif!
Windows är INTE ett företag det är ett operativsystem precis som Apples OSX.
Mac (Apple) är ett företag som producerar datorer med tillbehör.
Microsofts är ett företag som möjligen kan ta över Apple…..alltså windows kan inte ta över Mac!