Världens bästa Tetrisspelare

Webb Kommentera!

Det här har ingenting med Mac att göra, men ha överseende med mig. Jag måste få skriva av mig efter att ha sett videon nedan. Ja, jag vet att killen är världens bästa på Tetris. Men ändå. Är han ens mänsklig? Har japanerna opererat in ett chip i huvudet på honom? Hur hinner han ens se bitarna innan han sätter dem på plats? I början av videon är han snabb, men spola fram en bit – ungefär tre minuter. Där snackar vi hastighet.

Eftersom det här är en Macblogg kanske jag ska peta in en länk till en Tetrisklon för OS X också. Quinn är rätt bra. Och snygg. Och går att köra i nätverk. Gratis är den också.

/Simon

6 kommentarer till “Världens bästa Tetrisspelare”

1. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Jesper skrev:

De tre nästa bitarna ser han ju högst upp i skärmen. Såg han bara nästa bit var han nog rätt så rökt rätt så snabbt.

Ändock är han ju förjävligt bra. Det ska ingen ta ifrån honom.

Vad gäller Quinn gillade jag introtexten på den förra versionens sida bättre: “Quinn is a reimplementation of a popular game which, according to the Tetris Company, must not be named.” Klassiskt.

2. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Sebastian skrev:

VAFAN!?!?! I slutet så ser han de inte ens och klarar det ändå

3. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Adamkl skrev:

Kan han välja att spara en bit också?

4. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Mikael skrev:

Intervjua killen vetja! :mrgreen:
    De måste ha trixat till det på nåt sätt för det såg verkligen omänskligt snabbt ut!

5. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Lee skrev:

Så där snabbt lägger jag också bitarna på plats, när jag bara håller in ner-knappen för att få slut på spelandet.

Sebastian: Jag hoppas att du är sarkastisk.

6. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    macmonstret skrev:

Den kan ju mycket väl vara fakead/snabbspolad.

Tyck till här!

Relaterade inlägg:

Tema & ikoner baserade på N.Design Studios kreationer.
RSS (inlägg) RSS (kommentarer) Logga in