Nu är det snabba puckar som gäller! Jag har haft tillgång till betaversionen av det smarta Macprogrammet Skitch ett tag (som jag även har skrivit om tidigare) och är imponerad över hur smidigt det är.
För att låta fler testa programmet kör vi därför nu en snabb tävling för alla som är intresserade. Om du också vill leka loss med Skitch skriver du en kommentar här nedan så mejlar jag över en inbjudan. Som sagt, bara de fem första är de som får inbjudningar. Go, go, go, go!
/Leijon
27 kommentarer till “Först till kvarn: Testa Skitch”
Ja tack!
Jag vill gärna testa Skitch!
Jag vill prova Skitch.
Jag vill också testa Skitch.
Ja tack
Ni är snabba!
Nu är inbjudningar skickade till alla fem. Have fun!
Jag skrev ju fel mejladress ju, “…l.lang…” ska det ju stå, du får nog en retur på den. Mvh Micke
Hmmm. Alltså bara ett program där man tar skärmdump och sedan ritar på den?
Tusan också, var för långsam. Bra initiativ för “arrangerandet” av tävlingen! Sånt vill vi se mer av
Tackar inte nej
….
Har inte dykt upp någon inbjudan ännu…
Tar dundergärna emot en inbjudan!
@Micke: Tyvärr kan man inte ta bort en inbjudan när man väl skickat den så du får leva med misstaget…
@Basti: Sådana här mejl kan lätt hamna i skräpfiltret. Kolla där. Det ska vara skickat i alla fall.
Tack Andreas! Kollade i skräpposten, och där fanns mailet!
Snabba ni är så… han inte men demonoid hade den, utan inbjudan
Räknas bloggare nummer 16?…
Otäck bild
Gimme gimme gimme
Snacka om sent ute.
jag kan ge en invite till den som vill
skriv din mejl så ordnar jag det
Jag vill jätte gärna ha en invite!
ja tack till invite
som sagt, skriv er mail i kommentarfältet
jag är ingen admin och kan inte kolla på annat sätt
Jag hoppar inbjudan men är nyfiken på vilka “Skön kille 1″ samt “Skön kille 2″ är? De ser inte riktigt kloka ut, är inte det samma badutstyrsel som Alistair Leslie Graham har på sig i sin roll som Borat?
Lite off topic måhända men det är lika bra att rätta sig själv innan man startar ett nytt flame war. Borat spelas av Sacha Baron Cohen.
pjorgensen bredband.net
Finns det något inbjudan kvar?
Tack tacksamt emot en