Äntligen! Apple släpper gratis fullskärm till Quicktime

Macprogram Kommentera!

quicktimeikon.pngDetta var verkligen inte en dag för tidigt. I din programuppdaterare (under systeminställningarna, för dig som är ny på Mac) finns numera Quicktime 7.2 - en uppdatering som äntligen ger vanliga dödliga snåljåpar tillgång till fullskärmsuppspelning i vanliga Quicktime Player. Denna funktion har av någon idiotisk anledning tidigare bara funnits i Pro-versionen.

Nytt i uppdateraren är också iTunes 7.3.1, som dock mest är en buggfix.

/Leijon

8 kommentarer till “Äntligen! Apple släpper gratis fullskärm till Quicktime”

1. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Johan skrev:

Inte en dag för sent! Även om jag inte använder Quicktime sådär överdrivet mycket - VLC är min bästa vän när det gäller film. :wink:

2. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Fredrik Nygren skrev:

Men varför ska man alltid behöva boota om vid uppdateringar av QT. Går det verkligen inte att lösa smidigare?

På tal om smidigt och QT. Perian (http://perian.org/) är ett spännande projekt som gör din QT-spelare ännu bättre.

3. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Pierre skrev:

Johan: “Inte en dag för tidigt” menar du väl?

4. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Johan skrev:

Pierre: Jo det menar jag ju så klart. Vilken blunder…Notering till mig själv: korrekturläs innan du trycker på “skicka”…

5. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Alex skrev:

Efter uppdateringen kan jag inte längre se några video klipp eller filmer ex. på YouTube….
    Det suger, förra gången när jag uppdaterade till OS 10.4.10 så kunde eller kan inte ladda ner något överhuvudtaget från ex. Apple, macuppdate eller liknande….
    Jag blir väldig tveksam varje gång det kommer nya uppdateringar…

6. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Jesper skrev:

Alex: Gå till Systeminställningar, Quicktime och kryssa av kryssrutan som säger att det är okej att visa Flash med Quicktime.

7. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Kornel Lakatos skrev:

Ja..Hej san

DU HADE FULL RÄTT !!! Leijon ,APPLE är så kallad-vanliga dödliga snåljåpar…..Det här upplever jag Jag kan inte ladda från Tankafett? även jag har vuze och bit torrent
    och Firefox vad mer jag behöver i…? om jag har en iBookG4?

8. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Henrix skrev:

Ajabaja, filddelnign och piratkopiering är icke tillåtet att diskutera på forumet, men http://www.piratbyran.org/

Tyck till här!

Relaterade inlägg:

Tema & ikoner baserade på N.Design Studios kreationer.
RSS (inlägg) RSS (kommentarer) Logga in