Inlägget ni trånat och längtat efter är här! Förra veckans utnämning av Christian Åhs inspirerade många av er härliga besökare att skicka in sina bidrag till oss. Efter omröstning, lottning och tillfrågande av högre makter har vi denna vecka utsett följande man till Veckans läsare *trumvirvel*:
* * * * * Alexander Danling! * * * * *
Denne talangfulle Macälskare jobbar till vardags som grafisk formgivare på Umit, och på hans meritlista står bland annat Gameplayer.se, Ungdomar.se och Anna-Lenas andliga sida. Vill du läsa mer om honom kan du surfa in på hans blogg.
Gästpresentatören på bilden här ovan är ingen mindre än vår ärade medarbetare Bo Nordlin, tidigare chefredaktör för Mikrodatorn, numera communitychef på IDG. Bosse är en av Redaktionens stora favoriter och vi hoppas innerligt att hans tidigare förtvivlan nu är lindrad.
Vill du också bli Veckans läsare? Dra i väg ett mejl till mig på leijon@idg.se!
Uppdaterat: Här är den obligatoriska skrivbordsbilden.

11 kommentarer till “Veckans läsare: Hunkige Alexander Danling”
Äntligen Bosse!!
Äntligen, på min ära!
Bosse for president!
Calle Wollner/Andreas Leijon: Lottar ni ut igen efter dom inskickade eller måste man skicka in bild igen varje vecka?
Själv kommer jag vänta tills MacWorld FRÅGAR mig… En vacker dag kommer dom komma till insikt att det är jag som är veckans läsare.
John-Erik: Vi behåller alla bidrag och lottar på nytt nästa vecka. (Y)
Och IDG är kunder hos Umit. Allt är uppgjort!
Snarare Reset Media (loading.se), Erik.
Oh, jag känner mig hedrad! (l)
Men att jag står bakom katastrofsajten Anna-Lenas andliga sida vet jag inte om jag kan gå med på
Erik: egentligen har jag legat med Leijon för att få den här platsen, men det är inget vi behöver säga högt…
Typiskt dig att nästla dig in med din kropp, Alex! Slår aldrig fel! (h)
Ja kanske dags att skicka in ett själv!