Efter att jag berättade om hur en dag som chefredaktör kan te sig fick vi trånande kommentarer med önskningar om att få ha sitt foto på mitt skrivbord. Och då jag är en man av folket och ser mig som inget annat än eder ödmjuke tjänare har vi nu instiftat utmärkelsen “Veckans läsare”. Premiärvinnare är Christian Åhs, och hans nuna kan du skåda på bilden ovan.
Vill du också ha en stund i rampljuset? Mejla mig en hyggligt stor bild på dig själv! Min adress är precis som vanligt leijon@idg.se.
/Leijon
25 kommentarer till “Veckans läsare utsedd!”
De e najs! Kan man bli veckans medarbetare?
Leijon, du har mail.
Tror Andreas har öppnat pandoras ask nu…
Hahaha - jag ringde till Åhs och så skrattade vi gott ihop :d
Han lär få ytterligare 200 mail att läsa varje dag nu iaf
Jag (e) in (p) på mig & min (&) iPons (Ja, Det är en kombination av ordet iPod) :p
Härligt John-Erik! (Y)
Alexander: Har inte sett till din bild ännu…8-)
Jämförde bilden i detta inlägg med bilden i det förra. Det ser ut som om flickvännens ram fått agera hållare till Veckans läsare numera. Hmm…
Leijon: Skumt, den har statusen “skickad” iaf. Den kommer väl när den kommer
Matpe: Ja, det är ju det som är grejen. Leijon ska sluta tråna efter sin flickvän och istället börja förälska sig i oss läsare istället.
Typ.
Andreas Leijon: Har inte iPons dimpat ner i din inkorg då? (e)
Jajamän John-Erik! (Y)
Du är nu en av flera kandidater till nästa veckas titel.
John-Erik: Varför döpte du den inte till iDog, eller kanske Dog
Efter att ha läst bloggen ca en vecka nu måste jag säga att den är det mest läsvärda jag sett på MacWorld på länge…riktigt bra!!
Moofius: Tänkte väll inte på det då men iDog hade varit coolt
Dom som vill se hur iPons ser ut kan kolla på
http://temp.uppladdning.net/1181313730.jpg
Provar även om den går infoga med taggar
[IMG]http://temp.uppladdning.net/1181313730.jpg[/IMG]
pressar in huvudet i scannern
Vad är det för kritirier för att bli “veckans läsare” ?
Thomas Höög: Kritererna är väll bara att man är en trogen MacWorld läsare?
Man undrar ju liksom bara så där lite nyfiket:) Leijon får väl sätta upp mig på piltavlan och så får redaktionen kasta häftstift på mig eller nåt eftersom jag inte prenumerar på tidningen längre. Men Macworld.se besöker jag ju varje dag iaf:p
Hur ligger jag till hos flickvännen, Leijon?
Jag lever efter livsfilosofin “Det man inte vet, har man inte ont av”.
[...] läsareHumor hos gänget på tidningen Macworld. - KommenteraStudentPrecis som jag skrek mig hes på min [...]
När uppdaterar ni för denna vecka då?
Lite senare i veckan, John-Erik. Vi måste ju ha tid att lotta fram nästa veckas vinnare bland alla bilder som kommit in.
[...] här var roligt. Eftersom det är Åhs. Nördig humor. Kanske relaterat: Seriositeter i [...]