Apple TV med 160 gigabyte hårddisk och Youtube

Prylar Kommentera!

appletv_youtube.jpgApple berättar i kväll att det nyligen lanserade mediacentret Apple TV (som sågats av såväl MacWorld som M3), nu kommer med Youtubekopplingar förinstallerade (som entusiaster gjort tidigare, läs denna artikel). Vad som är mer intressant är att företaget i samma mejl smyger med information om att en ny 160-gigabytesmodell lanseras i morgon. Cirka 2 800 kronor blir priset för denna nygamla skapelse.

Vår ståndpunkt är dock densamma; Apple TV är och förblir en kuriosaprodukt i Sverige fram tills man kan köpa filmer via iTunes Store även här. Det går dock att hacka prylen i fråga, för att då kunna spela alla tänkbara Divx-likande filmer. Kolla in hur på vår stora specialsajt bara om Apple TV!

/Leijon

3 kommentarer till “Apple TV med 160 gigabyte hårddisk och Youtube”

1. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Pantern skrev:

Tyvärr fortfarande en alldeles för låst produkt. Den måste öppnas upp mer gällande format osv.

2. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    Someone skrev:

AppleTV känns fortfarande som en ganska meningslös produkt här i Sverige när man inte kan köpa filmer eller TV-serier på iTMS. Bra att Apple insåg att 40GB HD var rent för lite utrymme men 160GB HD och YouTube får inte mig att villja köpa denna produkt!

3. Skaffa en gravatar (bild på dig själv) du också - det är gratis!
    johan skrev:

160gb är ett stor plus för apple tv. Jag ser mig kunna köpa den här produkten när man kan köpa filmer och serier på Itunes. Skulle även vilja se uthyrning av filmer via Itunes. Hade varit super för oss som hyr en del film.

Tyck till här!

Relaterade inlägg:

Tema & ikoner baserade på N.Design Studios kreationer.
RSS (inlägg) RSS (kommentarer) Logga in